beter laat dan nooit...

Jacob

non-actief
Hoi, hoewel ik al een tijdje geregistreerd sta had er nog niet aan gedacht me even voor te stellen. ok, ik ben Jacob (24), woon en werk in Amsterdam (als aio aan de UvA, afd. Psychologie) en ben eigenlijk bassist. Tijdje geleden eens een BassStation Keys aangeschaft (die nu te koop is overigens ivm upgrade naar een K-Station) voor de electro-sounds, en ben toen nogal verslingerd geraakt aan synths. Basgitaar/contrabas is nog steeds mijn main thing, maar je kunt me bij mijn band ook steeds vaker aan de toetsen zien. Verder doe ik thuis nog het een en ander aan home-recording, ben nu bezig met een celliste/violiste, een toetsenist en een klassiek geschoolde zangeres aan een gothic/electro/opera project.

Groeten,

Jacob

Van harte welkom op dit mooie forum en veel plezier !

welkom veel plezier en leesgenot

begin me wat minder eenzaam te voelen als amsterdammerer zyn er gewoon veels te weinig

cover_rabbi_jacob.gif

Welkom, Welkom

:D

Dank voor het warme welkom. Zoidsity, thanks for the picture ;)! En over die BassStation: kijk maar op de Marktplaats. Zodra ik wat muziek heb gemaakt die ik luisterwaardig vind voor meer mensen dan mijzelf zal ik het direct met u allen delen. Groeten!

gegroet en welgekomen!!

ben benieuwd naar je muziek

have fun here!

greetz

cloudy

Back