ABX tester voor OSX lijkt wel aardig voor mac gebruikers.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Relexted, ik draai nu dus direct muziek af via de laptop op mijn vxt6 monitors, zal er dan echt geen verbetering in komen als ik daar een audio2 tussenzet? iemand van een dj store in Haarlem raadde mij aan om dan voor de m-audio fast track pro of se focusrite scarlett 2i2 te gaan boven de auio2dj van native instruments, voordat ik geld ga uitgeven wil ik toch echt graag weten of de vxt6 dan iets mooier zal gaan klinken met 1 van deze 3 jongens.
Heeft iemand een idee over wat voor patch geschikt zou zijn voor de Andromeda om de ada8000 vs ULN8 te testen?
Er zijn idd verschillen te merken tussen onboard en outboard converters.Ik wil niet veel zeggen.. Maar het verschil tussen mn onboard minijack uit of bv mn komplete audi 6 of digidesign rommel is echt huge hoor
Dan kan je vast wel wat files posten met alleen de AD converter als verschil samen met het ABX verslagje.Ik snap hem ook niet goed..
Ik heb gehad resp. M audio Delta, Motu Ultralight, RME multiface, de verschillen waren enorm.
Zowel met AD/DA conversie als enkel DA conversie
Er staat geen enkele tijdlimiet op een ABX test. Je mag er jaren over doen als je dat wilt.Om het verschil tussen converters te horen moet je er wel wat langer mee werken dan een snelle abx test.
Heeft iemand een idee over wat voor patch geschikt zou zijn voor de Andromeda om de ada8000 vs ULN8 te testen?
Transparantie van je converter kan je makkelijk testen door je output samplen, inverten en op te tellen.
Ik snap hem ook niet goed..
Ik heb gehad resp. M audio Delta, Motu Ultralight, RME multiface, de verschillen waren enorm.
Zowel met AD/DA conversie als enkel DA conversie