Nightstorm
Ouwe rot
dione> idd, ik hou me eurorack ook voor wat pre-oversturen enzo
catscan> je eigen mx8000 is al verkocht zeker? en ook welkom op 't forum
catscan> je eigen mx8000 is al verkocht zeker? en ook welkom op 't forum

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Catscan
oja dione koop nou eens een tr909![]()

en ja ik heb die van paul gekocht die ghost

jaja off topic i know

ik wacht tot ik weer een werkweek van 40 uur kan maken, deze week 3 halve dagen, schiet niet opOrigineel geplaatst door endonyx
nou je hebt al van 4 mensen die hardcore maken gehoord dat die geschikt is .... waar wacht je nog op![]()
HuP GaaN HaLeN die grut!!!![]()

ja, pleuresrecessieOrigineel geplaatst door endonyx
ehehe bekend probleem![]()

die denoiser pleur je zeker niet over je hele mix heen? alleen over je kick (neem aan dat daar de meeste ruis vandaan komt) of heb je er meerdere? zit nl. ook een beetje over wat randapparatuur na te denken, compressor lijkt me wel handig om de kick een beetje in toom te houden, filters op me sampler kunnen vrij ver gaan maar bij lekker freaken vliegen de volumeverschillen wel vaak alle kanten op...waar moet ik nog meer aan denken? (gearlist: zie sig)Origineel geplaatst door dione
2 woorden : Denoiser en Gate![]()
aaaah okay, behringer composer had ik al op 't oog, ding kost ook geen drol gelukkig...nah ik hou 't voorlopig maar op een mx8000+composer dan (en nog een drumstation en mpx-100Origineel geplaatst door dione
Voor de kick kun je het beste een compressor gebruiken die ook een gate heeft....als je kick stopt drukt de gate de noise weg. ( Behringer Composer bijvoorbeeld...)
Die denoiser gebruik ik vooral op erg ruisende effecten en samples die teveel ruisen..( ik heb 'm op een subgroep..)
) de rest zie ik later wel weer...zie mezelf toch nog lang niet op plaat verschijnen, dus effectenruis is nog niet zo belangrijk