• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nordlead 3 te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

phochos

Berliner School Artist
Wegens grote omstandigheden (vanwege het feit dat mijn brommobiel de geest heeft gegeven heb ik geld nodig) te koop:

Een Clavia Nordlead 3 synthesizer, anderhalve maand oud, nog helemaal goed (alleen geen doos meer), vraagprijs 1450 euro. Hij wordt NIET OPGESTUURD!!!!!!!

Afhalen op mijn adres: Jos Lieffering, Schoolmeesterstraat 14, 2523 XG Den Haag

Bankrekeningnummer is: ABN AMRO, 51.73.66.436 t.n.v. J.N.M. Lieffering te Den Haag.:halleluja

Nordlead 3

Nordlead 3

Gaarne niet van die leuke antwoorden neerzetten. Als je geen zin hebt om te kopen, laat een antwoord dan achterwege. Dank U!!

Poncho ik heb monteurs opleidig en schade maar la maar.

Nordlead

Nordlead

Origineel geplaatst door marcuuu
Poncho ik heb monteurs opleidig en schade maar la maar.

Poncho, is dat niet zo'n cape voor op de fiets tijdens regen? Fijn dat mijn naam altijd zo goed wordt gespeld. Zijn schijnbaar meer mensen op de wereld die dyslexie hebben. LOL.

Phochos, ik ben zeer geïnteresseerd in jouw Nord Lead 3. Ik weet niet precies hoeveel geld jij nodig hebt maar ik wil je wel een voorstel doen: Zelf heb ik een Nord Lead 2 die nog in prima staat is. Misschien heb je interesse om jouw Nord Lead 3 te ruilen voor mijn Nord Lead 2. Ik zal dan natuurlijk een bepaald bedrag bijbetalen. Je ontvangt dan misshien wat minder geld dan je had gehoopt maar je houdt in ieder geval nog wel een Nord Lead eraan over.

Ik heb uitgerekend dat een Nord Lead 2 ongeveer de helft waard is van een Nord Lead 3. Dat zou dan neerkomen op 725 Euro, afgaand van jouw vraagprijs. Dit vind ik echter iets aan de dure kant nog. Zouden we misschien tot een overeenkomst kunnen komen rond de 500 Euro ergens? Ik hoor het nog wel van je. Stuur me ook gerust een mail als je wilt, dan kunnen we daar verder praten.

mail: ftproductions@zeelandnet.nl

Nordlead 3 is verkocht

Nordlead 3 is verkocht

De Nordlead 3 is verkocht. Hij mag dus op slotje.:slotje: :slotje: :slotje: :slotje:

Gaarne niet van die leuke antwoorden neerzetten. Als je geen zin hebt om te kopen, laat een antwoord dan achterwege. Dank U!!

pfft ,wel flauw hoor, kvond em best grappig :dubbel:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back