zoek manual matrix 6

EDP

elke dag pannekoeken
yep ik heb vanmiddag een obi matrix 6 opgehaald vette bak maar geen manual. heb al samen met mijn vriend google een pdfje gezocht alleen een matrix manual is te vinden.

dus iemand een manual over. of kan me halpen met het volgende probleem.

al het geluid komt uit de linker uit gang(aleen in split mode zijn beide uitgangen te gebruiken, maar je raadt het al elke split eigen uitgang.

zal ongetwijfeld een menu optie zijn als mono mde on off of zoiets,of balance maar kan het niet echt vinden

help

ja bedankt uit het verhaal begrijp ik dat mijn idee niet echt gaat werken.

igg bedankt en ben nog wel steeds opzoek naar een manual

Waaat? Is die nog steeds aktief? :confused:

Nou, ik weet niet of Rob Knetch zijn zaakjes wat beter voor elkaar heeft als vroeger,
maar als hij nog op dezelfde manier opereert, dan zijn de manuals die hij verkoopt
waarschijnlijk slordige copy-shop versies.

Ik heb even op zijn site gekeken, en tot mijn grote verbazing verkoopt hij nog steeds
zijn "Synthesizer Handboek". Wat me niet verbaast is dat het tegen "gereduceerde prijs"
is. Dat boek is inmiddels uit het jaar nul, wat heel leuk zou zijn, als het niet vol
stond met fouten. De informatie die wél klopte was uit foldertjes overgenomen.
Kwaliteit was ook om te huilen. Met de schrijfmachine geschreven en waarschijnlijk
bij de goedkoopste drukker ge-offset (in stencil kwaliteit :D ). Plastic ringbandje
in de rug en klaar!

Ik kan nog janken als ik denk aan hoe dat boek destijds ontstaan is. =(
Meneer kwam bij mij met een enthausiast verhaal over zijn project, een kompleet mooi
naslagwerk met alles over alle synthesizers. En of ik misschien wat fotomateriaal voor
hem had. Affijn, ik ben de kwaadste niet, dus ik stel voor hem een hele stapel met
mooie kleurenfolders (waaronder nogal wat zeldzame) samen. Voor het goeie doel, nietwaar?
Maanden later krijg ik eindelijk de boel weer terug. Irritant kleinigheidje: bij diverse
folders zijn de foto's en de logo's er uit geknipt! Ja kijk, dan konden die allemaal
samen op één foto en dat was een stuk goedkoper....
:stupid
Sommige brochure's heb ik nooit kunnen vervangen, dus die zitten nog in stukjes geknipt
in mijn verzameling. Kom ze geregeld weer tegen, dus meneer Knetch vergeet ik nooit.

Sorry, moest ik ff kwijt. ;)

Origineel geplaatst door senso
Ik duik morgen wel ff de kelder in. ;)

ok dan!

ik had wel al op je site gekeken zag niks staan, maar de dozen van senso zijn onuitputtelijk:)

Origineel geplaatst door Vizion
Check deze maar eens.. komt van de yahoo matrix-usersgroup..
Gezien ik zelf geen matrix heb :( kan ik de bruikbaarheid ook niet inschatten.

;)

he daar deze is zeker interrsant maar gaat echt alleen op het synthese gedeelte af niet helemaal wat ik zoek

toch bedankt:okdan:

TSJAKKAAAA !!!

Zo zie je maar weer... ;)

Attachments

• matrix6man_50%25.jpg
    matrix6man_50%25.jpg
    37,6 KB · Bekeken: 124
Waarom is een manual (Musician's manual) van een Ensoniq ASR-10 ---> € 49,80 ???

Met een goude randje ofzo?

Origineel geplaatst door barn
Waarom is een manual (Musician's manual) van een Ensoniq ASR-10 ---> € 49,80 ???

Met een goude randje ofzo?

FF voor de duidelijkheid: Dat is geen manual van mijn lijst. ;)

Ik weet niet waar die manual vandaan komt en hoe de verkoper aan z'n prijs komt, maar
wie weet is het ding wel meer dan 200 pagina's dik of zo?

Back