Roland JV-1010 / Roland JV-2080

Status
Please reply by conversation.

Wootson

Ouwe rot
Ik ben op zoek naar de Roland JV-1010 (maximaal 125 euro exclusief expansion kaarten) of de Roland JV-2080 (maximaal 225 euro exclusief expansion kaarten). Beide modellen zijn welkom, maar de voorkeur gaat wegens mijn studentenbudget uit naar de JV-1010. Qua sound zijn ze toch erg vergelijkbaar en ik ga het voornamelijk gebruiken als preset bakje. Een of twee expansion kaarten mee overnemen is geen probleem, maar geen hele rits van honderden euro's extra.

jv1010.jpg

roland_jv2080.jpg

Alleen in nieuwstaat of zeer goede staat. Mankementjes (haperende knopjes en potmeters, defecte lampjes, strepen op LCD, krassen, enzovoorts) zijn niet gewenst. De hoofdtelefoonaansluiting is een must! Originele adapter moet erbij zitten. De handleiding en/of doos hoeft er niet perse bij, maar dat zou wel fijn zijn. Ik heb een OV-studentenkaart, maar liefst bespaar ik me een wereldreis. De voorkeur gaat dus uit naar verzenden via PostNL.

Vandaag via Marktplaats.nl in contact gekomen met een zekere Roland (no kidding!) en een dealtje getroffen voor een zo goed als nieuwe Roland JV-1010 module voor 125 euro.

Dit topic mag dus alweer op slot. Toch bedankt voor de optie om het ook hier te plaatsen. :slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back