Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door justin
Welke mixer zou jij kopen als je zon 1000 euro te besteden had? En waarom.
En trouwens zit er veel verschil in kwaliteit tussen een mackie of yamaha voor dat geld? Yamaha GF serie?
hehe en dan hou je nog over ook.....
Anders een spiritOrigineel geplaatst door marcuuu
Prijs is goed van die 24-4 maar over de post zou ik niet doenook al die nieuwe Mackie monitoren zijn vaak heel goed koop op ebay.de
![]()

Wat had jij gedaan een mackie sr24,of even gewacht en een nieuwe cfx20 gekocht.Helaas wel voor de homestudio,omdat de cfx20 een live mixer is.
Origineel geplaatst door marcuuu
Prijs is goed van die 24-4 maar over de post zou ik niet doenook al die nieuwe Mackie monitoren zijn vaak heel goed koop op ebay.de
![]()

Welke mixer zou jij kopen als je zon 1000 euro te besteden had? En waarom.
En trouwens zit er veel verschil in kwaliteit tussen een mackie of yamaha voor dat geld? Yamaha GF serie?

Origineel geplaatst door fuse
Tsssss.... die is erg makkelijk.
Yamaha 01V natuurlijk.
Nou ja een Mackie kan ook wel hoor.![]()

Origineel geplaatst door The Q
Beantwoord deze vragen ff en ik raad je een droom mixer aan
alvast een schot voor de boeg; als je niet teveel kanalen nodig hebt dan kan je prima uit de voeten met een nieuwe Spirit M-serie of Allen & Heath WZ serie (waanzinnig mixertje voor de centen).
* Hoeveel kanalen heb je nodig?
* Waaraan moet je EQ voldoen?
* Hoeveel auxen heb je nodig?
* Hoeveel bussen? (ga je multi-tracken?)
* Wil je digitaal of analoog?
* Hoeveel ruimte mag je mixer innemen?
* nieuw of 2e hands (laatste optie kan heel interesant zijn)
Probeer zelf ook mixers uit en ga niet blindelings af op wat anderen mooi vinden, zou zelf namelijk niet snel voor een Mackie gaan.
Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk![]()
Wat zou je aanraden vor mixer aangezien ik op dit moment niet echt in de mixers zit. Maar toch een overstap wil maken naar een goede mixer,waar ik een tijd wat aan heb. Liefst 20 a 24 kanaals 2 a 4 auxen. Met een goede eq.
Origineel geplaatst door Vizion
Ik heb de mijne destijds aan Lo-Fi verkocht om zelf de 8-bus te kunnen aanschaffen.. ook hij
was zeer over de tafel te spreken.[/B]