Versterker aansluiten op Eminent 1500 Concerto

jhkievit

Nieuwkomer
Sinds gisteren ben ik in het bezit van een Eminent 1500. Aan de achterkant zit een "3D output: max. 700 mV/100 Ohm eff." Het is een aansluiting die ik nog nooit gezien heb (en ik heb er weinig gezien). Is dit nog een gangbare output, m.a.w. zijn hier nog kabels voor te koop.
Volgens de handleiding is er "aansluitmogelijkheid voor speciale versterkerbox". Er staat echter niet bij welke. Zou ik hier mijn basversterker op aan kunnen sluiten?

Sorry, ik zie nu pas dat er op dit bericht gereageerd is. Heb hier nooit een mail over gehad. (Of werkt dat hier niet zo?) Hoe kan ik een foto invoegen? Als ik dit wil doen moet ik een URL invullen, terwijl foto op mijn bureaublad staat.
Heb in de tussentijd wel uitgevonden dat het om een 5 polige Amphenol-uitgang gaat. Maar daar schijnen ook weer verschillende typen van te bestaan.

Geen probleem.
Bij de gebruikersinstellingen kan je aangeven wanneer je een mail wilt.
(gebruikersinstellingen, opties wijzigen, abonneren op discussies, directe e-mailnotificatie).
Let wel, als je een tijdje het forum niet meer bezoekt, stoppen de automatische mails.
Je kan een foto vanaf je bureaublad opladen naar een fotosite zoals Photobucket.com of iets dergelijks.
Bij elke foto zie je dan verschillende codes verschijnen.
De "direct code" kan je dan gerust copiëren in het URL vak van "afbeelding invoegen" op dit forum.
Of, je kan ook op "Meer opties" hieronder drukken en daarna onderaan, bij de overige opties, vak "Bestanden toevoegen" op de knop "Beheer bijlagen" drukken om op die manier een file vanaf je bureaublad op te laden.
Let wel, beperkte file grootte en ook beperkte totale grootte van al je opgeladen files.
Als je het even niet meer ziet zitten.... Zombo.com heldert alles terug op :engel:

Cheers!
Exo. :mega:

Back