Jan (Gloomy) Gepokt en gemazeld Lid sinds 12 april 2006 Berichten 14.545 Locatie Belgiƫ 30 september 2012 #1
A ano040425-3 Gedeactiveerd account in de ban Lid sinds 16 februari 2011 Berichten 6.561 3 oktober 2012 #2 Origineel klinkend nummer,zit een retro touch in,heel leuk vanaf 2:20 de mix kan je zo weggooien ,1 en al fuzz doe es wat minder reverb op al je sounds,zal minder fuzz zijn al/makkelijker om te mixen
Origineel klinkend nummer,zit een retro touch in,heel leuk vanaf 2:20 de mix kan je zo weggooien ,1 en al fuzz doe es wat minder reverb op al je sounds,zal minder fuzz zijn al/makkelijker om te mixen
Jan (Gloomy) Gepokt en gemazeld Lid sinds 12 april 2006 Berichten 14.545 Locatie Belgiƫ 4 oktober 2012 #3 Hey thanks a lot Egres, 1 probleem : ik krijg'm niet meer geopend in FL-studio, hij geeft een error weer. Ik heb hem af gemasterd met Adobe Audition. Maar die reverb heeft wel iets, het enige wat me stoort is die "crowd".. Thanks again mate !
Hey thanks a lot Egres, 1 probleem : ik krijg'm niet meer geopend in FL-studio, hij geeft een error weer. Ik heb hem af gemasterd met Adobe Audition. Maar die reverb heeft wel iets, het enige wat me stoort is die "crowd".. Thanks again mate !