Zo....ik ben ff een groep negen jarige les aan het geven (serieus), kom ik terug.....gebeurt er dit.
Ook ik was vanochtend geneigd om te happen op de Edit

Maar ik dacht.....nee ik doe het niet, ,laat maar.
Nu het wel is gebeurd, vind ik overigens dat er niets geschoond hoeft te worden Ronegen.....laat maar staan, zo rollen we hier blijkbaar.
Ik verwijt niemand iets, want ik begrijp beide standpunten wel.......de manier van overbrengen zou wat gesofisticeerder kunnen, maar soit.
Dit soort muziek is mijns insziens een symbiose tussen mens en machine......ik patch de machine, ik maak de sequences en bepaal de toonsoort en tempo......ik bestuur de machine.
MAAR
De machine voegt ook zelf dingen toe(omdat ik dat zo gepatched heb), namelijk gecontroleerde random chaos. Dit aspect is juist wat mij aantrekt in deze muziek en de beoefening er van(en gelukkig vele met mij). Je kan het zien als een soort performance art.......het is ook iedere keer anders.
Overigens ben ik wel van mening dat als iets je niet bevalt (omdat je het niet snapt, niet leuk vindt....of het jou ding niet is).....dat je dan misschien niet altijd maar hoeft te reageren.
Ik schijt van trance en clubhouse, dat houdt niet in dat ik die topics uit zoek om daar dan maar te gaan lopen trollen.