Ze zijn leuk Niels...JE HEBT ZE GEWOON GEBRUIKT?!
En ze deden het schijnbaar nog ook
Jaa ik dacht al zoiets te horen in de filmpies, jaaaa heeeeel mooie ritmes hoor. Gaat altijd goed met zo'n Patternizer.
Thanks.....het optreden duurde 46 minuten. Camera geluid was niet al te best.....heb de stukjes met het beste geluid eruit gepakt.Die eerste video is dat toch,maar je moet hem wel helemaal luisteren van begin tot einde...
Ik vind die performance behoorlijk goed zelfs,de 2 andere zijn iets minder
Niet perse de beste stukken dus......er zaten ups en downs in het optreden.....maar gelukkig waren er meer ups.
Precies dat......ik maak dit soort muziek omdat ik er plezier aan beleef............en het bizarre is dat er dus nog best wel mensen zijn die dat dus leuk/goed vinden.Dat zijn 2 uitersten van werelden maar het ene is naar mijn mening niet beter dan dan de andere. Belangrijkste is en blijft dat je er zelf plezier aan beleeft.
Ik hou zelf van onwijs veel soorten muziek.......maar om te maken vindt ik dit het fijnst......omdat ik vrij snel mijn gevoel om kan zetten in geluid....emotie.
Ook mensen die wel van dit genre houden reageren over het algemeen zeer positief.....dus ik doe blijkbaar iets goed.
Ik maak ook noise......dat is niet een genre waar ik perse naar luister, maar wel iets waar ik me totaal in kan afreageren.
In Berlijn stond ik samen met Derek Holzer, een redelijk bekende geluidskunstenaar/noise artiest.........veel mensen waren voor hem gekomen(uitverkocht). Toen hij vroeg, mag ik eerder dan jij..........was ik bang dat iedereen tijdens mijn optreden weg zou lopen. Mijn set was geen noise, maar veel meer melodie en structuur gericht.
Iedereen kwam na de pauze terug en heeft mijn hele set afgeluisterd en waren daarna erg enthousiast.
Noise mensen die dus wel van melodie etc houden..............heerlijk die open mindness.
Zoals de samples van Albert Hofmann in mijn set zeggen:
"If you have open eyes, you may see the world in a different way"
Mijn woorden:
"I pity the ignorant, cause they only see half of life"

relnicht OPROTTEN blaaaaat