Super Poly-800 Frankenkorg

Zeker....

De mooiste bijzonderste mod die ik ooit heb gezien hebt!

Netjes gedaan, maar ik snap het nut van het inbouwen van de pc niet helemaal; los is die toch veel breder inzetbaar, want ik zie me zelf niet snel met een hele synth op de bank zitten om een e-mail te beantwoorden...

hey verrek, hij heeft idd net als het monster van frankenstein 2 van die uitsteeksels aan de zijkant :okdan:
ik zie me zelf niet snel met een hele synth op de bank zitten om een e-mail te beantwoorden...
daarom heeft de poly ook 3 envelopes zodat je je mail op de vintage manier kan versturen nutuulk :geslaagd:

Laatst gewijzigd:
Netjes gedaan, maar ik snap het nut van het inbouwen van de pc niet helemaal; los is die toch veel breder inzetbaar, want ik zie me zelf niet snel met een hele synth op de bank zitten om een e-mail te beantwoorden...

De interne OPL-3 FM chip is gebruikt. Dat is de reden van het inbouwen van de pc. Er bestaat ook een midibox project rondom die FM chip.

De Poly800 was mijn eerste synth. Ik was er vroeger erg aan gehecht maar werd wel stapelgek van de interface en de buitengewoon beperkte sounds. In 2006 is ie verloren gegaan in een brand en ik moet eerlijk zeggen dat ik 'm sindsdien geen dag gemist heb. Deze mod is leuk uiteraard, maar om nou te zeggen dat ik m er plotseling weer super interessant door vind worden.. neuh.

Back