Netjes gedaan, maar ik snap het nut van het inbouwen van de pc niet helemaal; los is die toch veel breder inzetbaar, want ik zie me zelf niet snel met een hele synth op de bank zitten om een e-mail te beantwoorden...
Netjes gedaan, maar ik snap het nut van het inbouwen van de pc niet helemaal; los is die toch veel breder inzetbaar, want ik zie me zelf niet snel met een hele synth op de bank zitten om een e-mail te beantwoorden...
De Poly800 was mijn eerste synth. Ik was er vroeger erg aan gehecht maar werd wel stapelgek van de interface en de buitengewoon beperkte sounds. In 2006 is ie verloren gegaan in een brand en ik moet eerlijk zeggen dat ik 'm sindsdien geen dag gemist heb. Deze mod is leuk uiteraard, maar om nou te zeggen dat ik m er plotseling weer super interessant door vind worden.. neuh.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.