anti hangjongeren piep S/H module maken

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

acceptgiro

Thoughts become things
Weet iemand wat er nodig is om een module te maken die tegen wind en regen kan die ik tegen mijn schutting kan maken zodat de jeugd niet wekelijks mijn poort afbreekt?

120dB op 18k-20k variërend, omdat ze er anders wellicht aan wennen. (enige klote is dat mijn buurman een hond heeft en ik 2 katten.)

Ben benieuwd of iemand iets inventiefs heeft of het kan maken.

Ipv zelf iets te fabriceren kan je de gemeente benaderen......
Die hebben er ervaring mee en zijn degene die overlast kunnen bestrijden....

Al vele malen politie over de vloer gehad. Gemeente e.d. Die kunnen niks doen zeggen ze. Dat wordt dus nu tijd dat ik zelf iets ga doen. Goedschiks of kwaadschiks. maaar mijn geduld is echt wel op. Oja, misschien omdat het woonwagen bewoners zijn.

Ten eerste als je poort de eerste keer afgebroken wordt, dan dien je klacht in bij de politie, gebeurd het dan nog dan zal de politie er meer aandacht aan besteden. Wat ik zelf zou doen is gewoon op de dagen dat ze toeslaan ze op heterdaad te betrappen met de politie erbij. En denk eraan, je veroorzaakt zelf overlast met 120dB en bovendien horen honden heel veel meer en intenser dan dat wij horen. Het zou voor hun zeer vervelend zijn. Hoe zou je zelf ..

Weet iemand wat er nodig is om een module te maken die tegen wind en regen kan die ik tegen mijn schutting kan maken zodat de jeugd niet wekelijks mijn poort afbreekt?

120dB op 18k-20k variërend, omdat ze er anders wellicht aan wennen. (enige klote is dat mijn buurman een hond heeft en ik 2 katten.)

Ben benieuwd of iemand iets inventiefs heeft of het kan maken.

Hier is een idee

Ga is in gesprek. :eureka:

Dat me denken aan:

Een webcam ophangen is dat geen oplossing?
Verder alle brieven bewaren en op den duur aan de gemeentelijke ombudsman doorspelen :)

Ten eerste als je poort de eerste keer afgebroken wordt, dan dien je klacht in bij de politie, gebeurd het dan nog dan zal de politie er meer aandacht aan besteden. Wat ik zelf zou doen is gewoon op de dagen dat ze toeslaan ze op heterdaad te betrappen met de politie erbij. En denk eraan, je veroorzaakt zelf overlast met 120dB en bovendien horen honden heel veel meer en intenser dan dat wij horen. Het zou voor hun zeer vervelend zijn. Hoe zou je zelf ..
Bazzie, kom, wat denk je dat er gebeurt als ik de politie de klacht laat verwerken! haha. De politie heeft mij dringend afgeraden om een aanklacht in te dienen. Dan is er dus echt oorlog he!

mijn oplossing is inderdaad ook niet alles, maar als ik de gemeente vraag om:

-een nieuwe schutting zeggen ze, dat is uw eigen verantwoording, gaan wij niet betalen.
-Ik vraag om het gras niet te maaien zodat ze ook niet kunnen voetballen, dan is dat tegen de regels omdat er anders veel ongedierte komen.
-Ik vraag om een hek te plaatsen, dan is dat tegen de wet.
-Politie raad me af om aanklacht in te dienen
-Naar de mensen daar gaan en vragen of ze a.u.b.... haha, forget it... is in het verleden al gedaan door een buurman... is aantal keer echt niet goed afgelopen.

nee, ideale situatie... :)

wegschoppen zonder een alternatief te bieden zal ook zeker niet het juiste effect hebben.

Denk terug aan je eigen jeugd en toen je wat rond aan het hangen was.
De meeste willen geen kwaad doen maar gaan uit verveling trammelant veroorzaken.

Begrijp hun, praat met hun mee, niet tegen ze in.
Als het een veldje is waar gevoetbald wordt voetbal dan desnoods een keertje mee.
Voor je het weet pakken ze zelf de grasmaaier en maken ze het prachtig voor je. :)

huur of koop?

Ik zou dit escaleren richting de gemeente. Inhoudelijk weet ik natuurlijk niets. Maar ik proef machteloosheid van het ambtelijk apparaat. Er zijn recent veel zaken geweest waarin de gemeente en politie heeft gefaald, in het bestrijden en voorkomen van buurt terreur. Gemeenten kijken nu wel extra uit. Ik zou de zaken er op naslaan. Juridisch heel goed onderzoek doen en verantwoordelijkheid eisen. Met als dwangmiddel de zaak uit Utrecht bijvoorbeeld. Ze moeten reageren. Desnoods verhuizen als het een huurhuis is, met medewerking van de Gemeente. Indien koop, en er is aantoonbare verwijtbaarheid, dan schadevergoeding.

http://www.rijksoverheid.nl/documen...king-aanpak-woonoverlast-en-verloedering.html

wegschoppen zonder een alternatief te bieden zal ook zeker niet het juiste effect hebben.

Denk terug aan je eigen jeugd en toen je wat rond aan het hangen was.
De meeste willen geen kwaad doen maar gaan uit verveling trammelant veroorzaken.

Begrijp hun, praat met hun mee, niet tegen ze in.
Als het een veldje is waar gevoetbald wordt voetbal dan desnoods een keertje mee.
Voor je het weet pakken ze zelf de grasmaaier en maken ze het prachtig voor je. :)

Ik snap je denk wijze, maar langurige uitputting van bijnieren geven dat idee geen kans meer. Dan kom je op een mentaal vlak, en dat is nu net even door langdurige stress niet meer heel sterk bij me.

Ik heb toch gewoon recht op een oplossing? Maar ze bieden me niks. Ik kan die vent met zijn pijl en boog maar al te goed voorstellen. Die is niet boos op de woonwagenbewoners, maar op de achterlijk gemeente die zich de situatie niet kan voorstellen wat dit met een mens kan doen. -> langdurig onder druk worden gezet.

huur of koop?

Ik zou dit escaleren richting de gemeente. Inhoudelijk weet ik natuurlijk niets. Maar ik proef machteloosheid van het ambtelijk apparaat. Er zijn recent veel zaken geweest waarin de gemeente en politie heeft gefaald, in het bestrijden en voorkomen van buurt terreur. Gemeenten kijken nu wel extra uit. Ik zou de zaken er op naslaan. Juridisch heel goed onderzoek doen en verantwoordelijkheid eisen. Met als dwangmiddel de zaak uit Utrecht bijvoorbeeld. Ze moeten reageren. Desnoods verhuizen als het een huurhuis is, met medewerking van de Gemeente. Indien koop, en er is aantoonbare verwijtbaarheid, dan schadevergoeding.

http://www.rijksoverheid.nl/documen...king-aanpak-woonoverlast-en-verloedering.html

Ik huur momenteel.

Ik heb al heel wat documenten verzameld en ga eens kijken wat mogelijk is want dit werkt echt niet.

Ik zou dit escaleren richting de gemeente.
yeps... ze zijn er tenslotte voor ons...

bij het uitblijven van een structurele oplossing de gemeentelijke ombudsman inschakelen....
de gemeente is verplicht om een klacht vanuit de ombudsman binnen 2 werkweken af te handelen en vrijwel altijd wordt het advies/aanbeveling vanuit de ombudsman overgenomen....

Ik snap je denk wijze, maar langurige uitputting van bijnieren geven dat idee geen kans meer. Dan kom je op een mentaal vlak, en dat is nu net even door langdurige stress niet meer heel sterk bij me.

Ik heb toch gewoon recht op een oplossing? Maar ze bieden me niks. Ik kan die vent met zijn pijl en boog maar al te goed voorstellen. Die is niet boos op de woonwagenbewoners, maar op de achterlijk gemeente die zich de situatie niet kan voorstellen wat dit met een mens kan doen. -> langdurig onder druk worden gezet.

Klote van je gezondheid.
Rechten heeft niemand (ook al staat het in een wetboek) maar een oplossing is altijd mogelijk. Mensen wil het probleem vaak niet voor hun eigen deur. Als er geen voorzieningen zijn waar de jeugd los kan gaan om creatief bezig te zijn blijft men het probleem alleen maar verplaatsen en gemeentes hebben vaak geen clue wat er speelt bij de jeugd.

Maar goed ik ken de hele situatie in dit geval ook niet.
Mss zitten er rappers tussen (aangezien RAP hot is) en kun je ze met met een praatje over muziek een richting in helpen zodat ze niet meer op straat hangen. :)

DIY projectjes doen met de jongeren in de garage. 8D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back