anti hangjongeren piep S/H module maken

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Klote van je gezondheid.
Rechten heeft niemand (ook al staat het in een wetboek) maar een oplossing is altijd mogelijk. Mensen wil het probleem vaak niet voor hun eigen deur. Als er geen voorzieningen zijn waar de jeugd los kan gaan om creatief bezig te zijn blijft men het probleem alleen maar verplaatsen en gemeentes hebben vaak geen clue wat er speelt bij de jeugd.

Maar goed ik ken de hele situatie in dit geval ook niet.
Mss zitten er rappers tussen (aangezien RAP hot is) en kun je ze met met een praatje over muziek een richting in helpen zodat ze niet meer op straat hangen. :)

haha, nee rappers niet, wel fransje bauer :) die zingt altijd over vanalles :)

weetje, die mensen zijn echt het probleem niet, het is het maatschappelijk gecreëerde beeld wat in mijn en hun hoofd zit en wat men tegen mij zegt dat ik het beste moet doen wat geen oplossing is.

Ik ga inderdaad gewoon maar weer eens naar de gemeente en nu zal ik ze het daar wel eens even serieus duidelijk maken :) (hou het nieuws maar in de gaten hahaha)

of wellicht ff een goeie satanist inhuren die ff een hex legt op die koters :duivels:

2488212724_94c180a943.jpg

"When walking in open territory, bother no one. If someone bothers you, ask them to stop. If they do not stop, destroy them."

of wellicht ff een goeie satanist inhuren die ff een hex legt op die koters :duivels:

2488212724_94c180a943.jpg

"When walking in open territory, bother no one. If someone bothers you, ask them to stop. If they do not stop, destroy them."

in de buurt woont wel een heks, die kan ik er wel op leggen!

Klote van je gezondheid.
Rechten heeft niemand (ook al staat het in een wetboek) maar een oplossing is altijd mogelijk. Mensen wil het probleem vaak niet voor hun eigen deur. Als er geen voorzieningen zijn waar de jeugd los kan gaan om creatief bezig te zijn blijft men het probleem alleen maar verplaatsen en gemeentes hebben vaak geen clue wat er speelt bij de jeugd.

Maar goed ik ken de hele situatie in dit geval ook niet.
Mss zitten er rappers tussen (aangezien RAP hot is) en kun je ze met met een praatje over muziek een richting in helpen zodat ze niet meer op straat hangen. :)

Als er geen voorzieningen zijn om creatief los te gaan???
Hoor je wat je zegt?
Wat the fuck moet de jeugd nog meer hebben dan ze al heeft.. Kolere he
Moet er NOG iets voor ze geregeld worden?

wat het natuurlij kwel is, is dat de woonwagen bewoners hun eigen manier van leven hebben. En ze worden al erg bedrukt door de maatschappij die anders is dan hun levenstijl. Dat is al eeuwen zo. Wie zijn wij om die stijl als fout te bestempelen. Wat wel zo is, is dat het blijkbaar geen normale combinatie is om naast elkaar te zetten. Dat lukt israel langs palestijns grondgebied ook niet. Dat kun je nog zo graag willen.

Daarbij is ook nog eens het punt zo dat zei in de verdomde minderheid zijn en echt in het midden van een woonwijk gedrukt zitten.

Kinderen hebben serieus helemaal niks anders dan een bal en een slecht onderhouden stuk grasveld. Tja, en dan kom ik als vervelende bal om de hoek die natuurlijk weer de pispaal is.

Dat is dus duidelijk de gemeente hun probleem! Niet die van mij, niet die van hun.

En de gemeente die krijgt het van mij op zijn bordje, geloof mij maar!

DIY projectjes doen met de jongeren in de garage. 8D

dus anti hangjongeren piep S/H modules maken?

lol :)

of ehhh:

New Subliminal Recording System 9.0

SRS9_top.gif

STOP SMOKING
LOSE WEIGHT
MAKE MORE MONEY
HELP A SPOUSE RID A BAD HABIT
BOOST SELF CONFIDENCE
TAKE CONTROL OF YOUR
LIFE NOW!

The Most Advanced Easy To Use Subliminal Recorder On The Market!

* Our Subliminal Software makes recording subliminal messages easy.

* Step by step instructions to make your own subliminal CD's or MP3's in just minutes.

* Includes Lifetime Membership to our Online Subliminal Audio Center.

* Cutting Edge Mind Control Subliminal Message Software.

* Integrated MP3 Encoder for making Subliminal MP3's.

* ** NEW ** Integrated SAPI 5 Text to Speech Recorder!

* *NEW* Integrated Audio Editor!

* *NEW* Integrated CD to Wav Extractor!

* *NEW* Screen Strobe Light for Self Hypnosis sessions!

http://subliminalrecorder.com/ :D

een aantal kuilen, net diep genoeg om niet meer te kunnen voetballen? Gras verdelgen?

landmijnen , oordopjes, een kleine maar efficiente PA gericht naar buiten, de verzamelde hondenpoep uit de gehele wijk droppen op en rond de hangplek, je sterke neef, of gewoon met een paar ruim volwassene er gezellig steeds bij gaan hangen en vooral met alle onderwerpen meepraten ?

Hier in het winkelcentrum hebben ze het creatief opgelost (vind ik) hier draaien ze vrij hard (mooie) klassieke muziek.
Het stoort niet, maar het haal het stoer-rondhang-gehalte er wel vanaf, en het werkt, de hangjongeren zijn spoorloos verdwenen.

Het ziet er ook niet bepaald cool uit als je met vivaldi op de achtergrond tegen de muur n peuk staat te roken haha..

Persoonlijk zou ik kiezen voor de directe aanpak, gewoon aan die jongens vragen of ze rustig willen zijn of anders opbokken. En zo niet, de grootste en sterkste vragen om een stap naar voren te doen. Als dat de taal is die ze spreken, soit.

Maar niet die halve oplossingen (zoals een piep-unit) onthoud; als je een wedstrijdje pesten gaat beginnen trek je waarschijnlijk aan het kortste eind.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back