Duitse on-line store

psylo

Huh. Waar zit ik nu weer?
Ik was op zoek naar zo'n midi-thru boxje, van Philip Rees ofzo... kom ik bij de volgende on-line store in Duitsland http://www.netzmarkt.de/thomann/tho0080.html . Misschien is het een potententiele kandidaad om tussen de links te zetten (of stond ie er al tussen :confused: )... In ieder geval, heeft iemand slechte ervaringen met deze winkel of blijkt ie helemaal niet buiten de grenzen te leveren (mijn Duits is niet zo geweldig nml.)?

Weet niet of ik voor die 16 euro, iets uit Duitsland laat overkomen trouwens hahaha ;).... Waar kan je die Philip Rees dingen in Nederland kopen.... Heb gewoon ff geen zin om weer 40 euro neer te leggen, moet zwaar op vakantie binnekort :biertje:

Mazzel Cas

Hij kwam mij ook al zo bekend voor hahaha.... Geen onbetrouwbare partij dusss ;) Kom k weer aan met m'n threads hoor, ach ik zit hier pas een jaar ofzo :confused:

Maar goed, die Midi-thru boxjes waar zijn die hier te koop voor een redelijke prijs?

Philip Rees dingen zijn niet de goed koopste. ;) kijk anders ook naar doepfer

Ja ja.... Niet iedereen is zo snel in het antwoorden van threads. In de tijd dat jij drie antwoorden tikt, heb ik er net eentje afgerond... Post ik 'm, gaat er weer een hele nieuwe wereld voor me open met alle antwoorden op de vragen die ik nog wilde stellen ahum *D ...

Maar goed... bedankt, ik ga volgende week wel ff kijken ;)

Bij Thomann komt er 8 euro verzendkosten bij en als het op voorraad is hoeft het maar 1 dag te duren (vaker 2-3 dagen).
En ze spreken daar engels hoor. Bij bestellingen boven E 500 willen ze een kopie van je Creditcard en afschrift + handtekening. En let erop dat je in de Nederlandse versie van de site shopt omdat de prijzen voor Nederlanders iets hoger liggen dan voor Duitsers (komt omdat de BTW in Nederland hoger is dan in Duitsland.)

Origineel geplaatst door Backdrop
Bij bestellingen boven E 500 willen ze een kopie van je Creditcard en afschrift + handtekening.

is mij nog nooit gevraagd....

is mij nog nooit gevraagd....

Ook recent ? Mijn laatste transactie was in Juni.

We have been asked by the management here to request this information on all order over €500, due to a large amount of stolen credit cards being used with us last year. We need this information to proceed. Alternatively you can pay with bank transfer.

Ik had anders al 2x eerder daar zonder problemen besteld met dezelfde creditcard.

Ik geef het op, ze willen me blijkbaar niet als klant daar. :confused:
Ook goed ga ik weer lekker naar FB (zijn die 01V96's al binnen?)

Origineel geplaatst door Backdrop
Ik geef het op, ze willen me blijkbaar niet als klant daar. :confused:
Ook goed ga ik weer lekker naar FB (zijn die 01V96's al binnen?)

nah, je mist niet veel...ik vind het een vreselijke zaak...alleen die prijzen he....als de prijzen hier in NL iets lager zouden zijn, zou ik liever mn geld binnen de landsgrenzen houden...verschil is nu echter gewoon te groot...als je het niet doet ben je een dief van je eigen portemonnee...

Back