Duitse on-line store

ik heb mijn sampler en midi-interface daar online gekocht.
ZEER scherpe prijzen, snel geleverd en goed bezorgd.
als je ze belt kunnen ze je zelfs in het engels te woord staan (als je niet al te technisch wordt)

zo, genoeg reclame, nu de geduchtte concurrent:
http://www.musicstorekoeln.de/

Origineel geplaatst door Backdrop
Ik geef het op, ze willen me blijkbaar niet als klant daar. :confused:
Ook goed ga ik weer lekker naar FB (zijn die 01V96's al binnen?)

wat een gelul ze willen je echt wel als klant, maar verwacht geen rode loper en kaviaar, dat krijg je bij FB zeker niet

Origineel geplaatst door bambamstudio
wat een gelul ze willen je echt wel als klant, maar verwacht geen rode loper en kaviaar, dat krijg je bij FB zeker niet

Natuurlijk wil iedereen wil mij als klant :D
Maar waarom die willekeur dan ? Managers ?

Natuurlijk wil iedereen wil mij als klant :D
Maar waarom die willekeur dan ? Managers ?

maar hoe kom je erbij dat ze je niet als klant willen?
omdat ze een paspoort vragen?

ik ken een webshop die daardoor falliet is gegaan.

CC's, het meest onveilige betaalmiddel ter wereld.
En geloof me, ik kan het weten.....

Mijn ervaring met thomann is ook goed.Gewoon aan de deur betalen (rambours) geen porto koste de laaste keer is wel een tijdje terug.Ik vroeg als extra een Engelse manual en die zat er los bij geleverd + nog een in de doos. :) Met FeedBack heb ik ook niet echt slechte ervaring enkelt ze kunnen niet van alles 100 stuks op voorraad hebben.Heb er enkelt een keer iets gekocht 2dehands wat achter af denk m,n slechtste koop ooit was ding is goed maar de prijs was veel te hoog.

CC's, het meest onveilige betaalmiddel ter wereld......

Nee omdat ze ogenschijnlijk willekeurig aan mij extra zekerheden gaan vragen. Ik had daar al 2x eerder besteld, zelfde orde van grootte bedrag, zelfde creditcard, zelfde adres, zelfde klantnummer. Wat is dan het probleem nog als webwinkel zijnde ?

Als je niet wil dat mensen met creditcards bij je betalen omdat dat te onveilig is, moet je geen internationale webshop openen lijkt me

NAls je niet wil dat mensen met creditcards bij je betalen omdat dat te onveilig is, moet je geen internationale webshop openen lijkt me

das gelul.

En als je geen gestolen kaart hebt, is het toch niet erg dat je je gegevens geeft?
Ik snap niet waar je je zo druk om maakt.

het is nou niet bepaald veilig om een afschrift, kopie van de voor en achterkant van je creditcard en een losse handtekening door te faxen (dat was dus wat ze vroegen). De eerste faxpoging was niet aangekomen, waar slingeren dan m'n gegevens rond ?

das gelul.

Hoezo gelul ? Als je een webshop opent weet je toch van tevoren dat de meeste transacties via creditcards gaan ?
Je weet ook van tevoren hoe onveilig creditcards kunnen zijn dus kan je ook bedenken of je daar je winkel wel op wilt baseren.

Het verbaast mij dat ze niet standaard iedereens handtekening vragen want ik dacht dat er voor een geldige cc transactie altijd een handtekening vereist is en dat de winkel zonder erg zwak staat.

Hier nog een tevreden Thomann klant. Al is van mij een keer een telefonische bestelling helemaal niet verder verwerkt, maar daar kwam ik door het uitblijven van een order bevestiging snel achter, daarna excuses en alles snel en prima afgehandeld. Rembours naar Nederland is 'afgelopen' vertelden ze me. Er werden blijkbaar erg veel aangeboden rembours bestellingen aan de deur geweigerd door mede Nederlanders. Zelfs wel eens gepropageerd door andere synthforum leden. 'Je bestelt gewoon en als je je bedenkt accepteer je de zending niet'. Blijkbaar hebben we vooral in ons land veel van die eikels. Ik las net in een andere thread ook al iets over e Bay Amerikanen die vaak niet meer aan Nederlanders willen verkopen om dezelfde (afhaak na 'winning bids') reden.

Nou ja, go Thomann !

het is nou niet bepaald veilig om een afschrift, kopie van de voor en achterkant van je creditcard en een losse handtekening door te faxen (dat was dus wat ze vroegen). De eerste faxpoging was niet aangekomen, waar slingeren dan m'n gegevens rond ?

Het mag niet eens van mijn (SNS) bank; er word door Mastercard duidelijk gewaarschuwd NOOIT de achterkant van je creditkaard door te faxen. Het is precies zoals je zegt; je bent dan aan de willekeur van iemand die de fax in handen krijgt overgeleverd.

In zo'n geval dat ze een kopie eisen van voor én achterkant zeg ik: jammer, dan koop ik niks bij jullie.

Bij Musicstore Koeln heb ik prima ervaringen; NL sprekend telefoonkipje en netjes antwoord op je vragen. Snelle levertijden en goeie prijzen (nooit geen gezeik gehad met creditcard of rembours).

Wel... 'k heb ff concurentie voor die duitse on-line stores ...

Wat zeg je van een Nederlands online store...

no0ne - Audio

Kijk maar is ff naar de prijzen en vergelijk ... ik kan de betrouwbaarheid garanderen omdat het over een vriend van me gaat.

Als je daar bestel, doe het dan ff via mij als je wil , of als je besteld vermeld mij dan ff, krijg ik mijn %-tje.

Bedankt he ;o) ... en geen dank voor de link :peukie:

mij ook nog nooit

mij ook ... en is standaard voor boven de 500 euro.
Dear Mr. Kasteleijn,

Thank you for ordering with Thomann and your confidence
in our products and services.

As the amount ordered is greater than € 500 I need you to fax me here at 00 49
9546922324 some credit card confirmation. This should include a copy of the front
and back of your card and also a header from a card statement showing that the card
is registered to your address. You can blank out any statement details for your own
privacy. Please note that this request is for your own security and you can mark the
fax for my attention. In the meantime I have put your order on hold

blablablabla

ik snap ook niet waarom ze die confirmation willen zien ... ik had dus beter het geld kunnen overmaken per bank. Minder hassle :(

opzich is er niks mis met steekproefgewijs controleren hoor, maar heb ze net maar even gebeld hoe of wat.
Ze willen een deel van het creditcard getal zien (dus mag paar getallen wegstrepen) en iets van een bankafschrift, zodat ze kunnen zien dat het adres waar het heen gaat matched met je naam. Dat laatste is dus larie want wat als je nu niet je eigen adres als afleveradres gebruikt!? dan ben je dus de sjaak ofzo. :confused:

Nouja moet dan maar. Jammer van die extra kosten die je maakt om te faxen naar Duitsland (ookal is het natuurlijk schijntje op totale orderbedrag)

CC's, het meest onveilige betaalmiddel ter wereld.
En geloof me, ik kan het weten.....
Hmm doel je op europeanmusician? ;)

Back