Simmons drumrack onderdelen

hitman

Ouwe rot
Hallo,
Ik vond tussen mijn spullen diverse drum spullen waaronder een setje Simmons met rack.
Probleem is dat een van de buizen die tussen het rack en de bassdrum zitten een bruek heeft en inmiddels gebroken is.
Weet iemand waar ik terecht kan voor iets gelijkwaardigs?

Niels

ik zou gewoon een ijzerboer proberen.
spuitbusje van de action er over heen en tis weer als nieuw ;-)

Ik ben er achter gekomen dat de houders ook kapot zijn, dus moet ik kijken naar iets anders. Sjips

De bevestiging van Simmon pads is volgens mij een gewoon standaard formaat.
Geen Tama (weet ik toevalig omdat ik zelf Simons pads gehad hem met een Tama statief...dat paste niet).
Maar wel Pearl ofzo..ff opzoeken. Volgens mij is het standaard werk.

Volgens mij is het standaard werk.
de meneer van de drum winkel beweerde anders... ik zou graag weten welk (modern) systeem te gebruiken iswant ik heb een mooie setje met een SDS-8, 4 pads en een bassdrum maar helemaal geen standaards

Voor de snare/tompads gebruik ik idd Pearl, maar voor de bassdrum moet ik ff verder kijken, en als dat in orde is kan deze weg.

Ik had een set SDS5 pads (die heb ik inmiddels verkocht dus ik kan ze er niet meer bij pakken).
Ik heb ook nog twee stuks SDS1 (drumpads met E-prom erin).
Helemaal zeker weten doe ik het allemaal niet maar ik zou best een gokje willen wagen met een weddenschap op de bewering dat deze pads op yamaha en pearl passen.
Als ik jou was zou ik 1 pad meenemen en uitproberen in en muziekwinkel.
Zelf uitproberen dus..muziekwinkelpersoneel kan goud waard zijn, maar kan soms ook waardeloos remmend adviseren...

succes

Ik ga "snel" ff langs Dirk W. met de bassdrum pad om te kijken of zij nog andere ideeen hebben.

Back