EMS VCS3A in schotland

en ... lijkt me typisch zo'n deal waarvoor de rechtsaarde synthliefhebber meteen richting vliegveld snelt.
wel oppassen dat het niet " te mooi voor werkelijkheid " is.
ben benieuwd op welk eiland dees verstopt zit , in opdracht van z'n collega uit swaziland , die net een paar miljoen aan het over hevelen is uit de nalatenschap van z'n afgezette presidentiële oom etc...

Zijn engels is wel heel erg netjes, vandaar dat het mij eerlijk leek.
Heb helaas zelf het geld niet, anders was ik al onderweg :D

je verkoopt hem , op voorhand , al voor het 4 voudige, dus wat let je...

Als ik hem heb dan wil ik hem natuurlijk zelf houden 8~8~8~
Ik heb hem een mailtje gestuurd, zijn andere adds zijn allemaal dure landbouwmachines, misschien dat het toch iets kan worden.

Niet heel slim om hier dan een link te plaatsen en hem zelf te willen hebben.

Een retour schotland zit inmiddels bij mij onder de entertoets. (bij wijze van spreke dan) ;)

Niet heel slim om hier dan een link te plaatsen en hem zelf te willen hebben.

True, leek mij toch wel een goed idee aangezien ik het geld eigenlijk niet heb.
Als het doorgaat dan zal ik de Minimoog :luv: moeten verkopen ;{

Hehe.. :D

Maar ik vind die ad toch wel verdacht.

Hij verkoopt ook dure vintage damestassen en neumann mics.
Goed verstuurbaar spul met een hoge waarde.

Ik heb het idee dat die landbouwmachines de indruk moeten wekken dat het een eerlijke verkoper is maar ik heb mijn twijfels er bij.

Ben er van overtuigd dat het een oplichter is..

Birkin bags kosten normaal vele 1000-en ponden, maar bij hem niet.

http://en.wikipedia.org/wiki/Birkin_bag

Ik zeg scam!

Ben er vanovertuigd dat het een oplichter is

Je zou heel goed gelijk kunnen hebben, ik wacht zijn e-mail af.
Als hij alleen wil versturen dan gaat het feest niet door.=(

Ik heb hem ook gemailed, maar dat was voor ik die Birkin Bags zag.

Die synthi heeft ie door een pro laten taxeren op 2200 pond beweert hij, dan zeg ik, of die pro is niet echt, of de synthi niet.

Maar mij is het wel duidelijk nu. Fake. :)

Die Pro hoeft in Schotland niet zo veel voor te stellen.

De prijs van zijn tassen ligt op ca 25% van de normale verkoopprijs, dus inderdaad waarschijnlijk een scam.

Volgens mij heb je vandaag meer kans een synthi voor 100€ te kopen dan voor 2000€. Ofwel weet iemand niet dat het iets waard is, ofwel weten ze dat wel en dan zitten ze er niet een factor 4 naast.

hij heeft en memorymoog ook....SCAM

kan je na 2 regeltjes al lezen... luckily i know - krek dezelfde tekst als een jaar of 2 terug.

scams herken je oa aan de obscure plaats waar ze gepost worden, althans.... die lokale of regionale advertentiesites, de belachelijke prijs en de lokatie is ook vaak een goede indicatie. heel veel stijf bovenin het verenigd koninkrijk, liefst nog op een eilandje, of ver weg in wales..

Ik maak geen 5000 euro over aan iemand ergens op de wereld......dat kan je gewoon niet meer doen, helaas de werkelijkheid waarin we leven.
Krachtige oneliners zoals die van jou vind ik onsubtiel en ondoordacht en bieden al helemaal geen oplossing, dus is populistisch gewauwel.......
Als je echt dingen wilt oplossen en wie wilt dat niet, zal je denk ik beter moeten nadenken als persoon die spullen koopt en grenzen stellen die je zelf niet overgaat. Spullen ophalen en vaker een buitenkans laten lopen....

Back