Motif opnemen in Logic Pro

RhyvoN

Ingeburgerd
Hallo iedereen,
ik heb even een vraagje over een probleem waar ik tegen aan ben gelopen.
Sinds een tijdje gebruik ik Logic Pro icm mijn Yamaha Motif XS6, ik kan wel gewoon de geluiden uit mijn motif horen en opnemen in logic. Maar als ik ze wel bouncen (exporteren) neemt hij deze geluiden niet op!

Ik heb al geprobeerd om de motif geluiden (die ik heb ingespeeld) op te nemen als "audio", maar deze neemt hij dan alleen heel erg zacht op!

Wie kan mij helpen?
Heel erg bedankt alvast!!

Voordat je kunt exporteren moet je ze inderdaad eerst opnemen als audio. Zet daarbij het volume op je motif gerust op maximaal, en zorg dat je op een line ingang van je interface binnenkomt die je op de juiste manier configureert in Logic.

@Remmelt
Bedankt! In eerste instantie had ik mijn mixer (phonic mu1202) aangesloten op de twee inputs op mijn externe geluidskaart (steinberg cl-1) Als ik dan in logic de input 1-2 selecteerde om mijn motif op te nemen klonk het hee zacht. Ik heb nu mijn motif rechtstreeks op de input1-2 aangesloten van mijn geluidskaart en als ik deze selecteer als input op mijn audio spoor in logic neem hij de geluiden uit de motif goed op :)
Enig idee trouwens waarom het zo zacht is als ik mijn motif in mijn mixer stop en deze verbinden met mijn input's?

@elektrovolt
Ja daar was ik idd ondertussen achter gekomen bij het zoeken naar een oplossing, toch bedankt! :)

Enig idee trouwens waarom het zo zacht is als ik mijn motif in mijn mixer stop en deze verbinden met mijn input's?
Nope, als de vu meters van je mixer gewoon uitslaan, en je gebruikt de main outs om naar je interface te gaan zou het goed moeten zijn.

Nope, als de vu meters van je mixer gewoon uitslaan, en je gebruikt de main outs om naar je interface te gaan zou het goed moeten zijn.

Uhm oke, ja dat doen ze dus wel maar hij is allemaal heel zacht.
Mixer is al wel een x aantal keer mee verhuisd dus kan ook zijn dat ie niet meer 100% werkt.
Heb het nu iig kunnen fixen door hem rechtstreeks op de geluidskaart aan te sluiten!
Bedankt!! :halleluja

Back