Thx for feedback all!
@omc
Jij bent waarschijnlijk wel bekend in het wereldje, op het gebied wat ze willen, want jou opmerking heb ik dus ook al naar mn kop gekregen. (en het is ook gewoon zo, ben ik zelf ook van overtuigd)
Daarnaast is het zo, dat mn nummer niet helemaal dynamisch correct is, wat bedoel ik daarmee;
Hij komt niet uit de speakers op je af als echt super kwaliteit (dat is als je een paar keer een trance nummer van nu, en dan die van mij telkens er achteraan hoort, dan wordt dat duidelijk)... dit kan natuurlijk ook liggen aan het feit dat ik hetzelf hebt gemaakt, en dan heb je dat gevoel al sneller.
Maargoed, zoals ik al zei, blijven proberen, friemelen, knutselen! Van weinig gear wordt je creatief, en uiteindelijk hoop ik alsnog met deze gear die ik nu heb (RS7000 en de Nova Laptop) toch iets heel professioneels te maken.

(dit komt aardig in de buurt, als ik jullie mag geloven)
Ik zelf ben trouwens zeer tevreden met mn nummertje Sharian dat wel hor, alleen heb ik uit de "grotere" wereld mn kritiek wel gehad. Wat goed is, want daar kan ik mee aan de slag!
En nogmaals, ik ben dan niet zo lang bezig, maar als je je er gewoon toe zet, dan gaat het heel snel. Dat geld voor iedereen hier!