chillout trackje

thnx!

ja ik probeer melodies niet zo heel vaak.
dus ben eht wel met je eens mist nog wat spanningsbogen in de atmosfeer denk ik
Nog tips om toe te passen?

De track zoals die op soundcloud staat vind ik heel filmisch. Iets voor een scene waarin een tot de tanden bewapende groep huurlingen door het struikgewas een hacienda van een zuidamerikaanse cokebaron naderen. In die hoedanigheid vind ik em zeer geslaagd. De titel "chilout trackje" bracht me op het verkeerde been, echter, Dr van Lansberg heeft er een chilout track van gemaakt, een zeer geslaagde inho. Je weet iig een goede sfeer neer te zetten. Je percussie is inderdaad sterk.

Ik vind het een erg vette track, mooie diepte, sinistere sfeer en tegelijkertijd swingend.

Wat dr. van Lansberg heeft toegevoegd maakt het naar mijn smaak helemaal af.

Gaan jullie hier nog in co-productie mee verder?? Er ontbreekt nog een goed einde.

Leuke track vin die sweep bass vet gedaan.mis alleen nog een mooie string partij of pad,ig the background is nog te leeg naar mijn idee.verder tof trackie (y)

hehe ja misschien geen chillout indd

voor mijn eerder wat rustiger:P

en ja dat toegevoegde van lansberg ckr leuk gedaan.
misschien ooit is een collab doen haha

anywayz thnx voor de positieve reacties

nu nog is goed geluisterd en tis best v et wat lansberg heefd toegevoegd
dan zie je hoeveel er nog eigenlijk bij zou kunnen evt:okdan:

Ik had het er vandaag met Azzjemenou nog even over, het is als zo'n Ravensburger dingetje "Iedereen kan schilderen met Ravensburger", een tekening met nummertjes die je alleen nog maar hoeft in te kleuren. De kunst is niet het inkleuren maar de basis neerzetten... Als die basis niet zo fijn was geweest, had ik hem niet kunnen inkleuren (en dan heb ik alleen nog maar de lichtblauwe (nummertje 27) vlakken gekleurd, omdat de rest al klaar was).

Ik moet ook zeggen dat ik de toevoegingen van de Bamiman erg fijn vind. Zo zie je hoe gemakkelijk een track van sfeer kan veranderen door een paar wijzigingen/toevoegingen.

Wanneer ga je hem afmaken?

ja ik ben er momenteel nog meebezig. ik. zoek nu even de juiste sounds nog die ik erbij wil ga doen. zodra ik die heb ga ik hem denk ik afbouwen.

Dikke sound! Er kan idd nog wel wat (melodie) bij maar pas op dat je niet het hele spectrum opvult want dan gaat ie denk ik om zeep. Nu zit er juist veel "verbeelding" in je track en dat maakt het juist ook sterk. Knap gedaan!

Back