CP-251 Control Processor

Status
Please reply by conversation.
wie d'r een heeft (ik zei de gek) doet 'm volgens mij absoluut niet weg mits die persoon nog functionerende hersencellen heeft. dat apparaat is in iedere (analoge) setup zo ontzettend nuttig dat je wel gestoord moet zijn om 'm weg te doen. Vreselijk slim ontworpen, onverslijtbaar goed gebouwd en ook nog een klassiek mooi dingetje, die CP-251. je kunt nu al op je klompen aanvoelen dat zoiets over 30 jaar een gewild collector's item zal zijn.

Dus ik ben bang dat je 'm gewoon zult moeten bestellen. Ik heb de mijne bij Music House in Utrecht gekocht voor het luttele bedrag van 438 euri. dat doet misschien even pijn maar dan maar niet naar Ibiza dit jaar :)

En geld maakt niet gelukkig, Moog wel !

bij verspuy in rotterdam staat-ie een stukkie goedkoper!! (komen die dingen niet via utrecht ons land binnen?? dan is het prijsverschil helemaal te gek.) en in de usa zijn ze nog (veel) goedkoper.

Woo dat is veel duurder dan in Amerika. Ik denk dat ik er maar eentje aanschaf als ik daar in de buurt ben

, de Control processor is zoals de naam het als zegt een soort multi functioneel analoog CV/Gate/LFO/Logic control processor waarmee je b.v. de Moogerfoogers op diverse manieren kan aansturen, b.v. met een getriggerde LFO.
Je kan ze ook in een rack kopen samen met een andere Moog CV expander die speciaal is gemaakt voor de Voyager.
Daarmee maak je de Voyager semi modular.

Status
Please reply by conversation.
Back