de grote COMPLIMENTEN thread

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Complimenten aan Quifster voor DIT

'k Heb er zelf geen, maar hulde voor alle moeite die je er belangeloos insteekt :okdan:

Sowieso iedereen complimenten die hier lid is, behalve hen die een ander hebben opgelicht, die krijgen geen complimenten van mij.

Ook complimenten aan hen die een levenslange ban hebben op dit forum, verdiend of niet verdiend, maakt niet uit, complimenten!

Wil ik ook ook nog even de groetjes doen aan iedereen die het moeilijk vind om een compliment te maken of te ontvangen, die mensen heb je ook namelijk..!

Tevens complimenten voor

Subgroover voor het posten van zijn supervette muziek hier op het forum, dat geld ook voor Trigg, Schoppenheer, MeThOxY, von haulshoven (al luister ik eigenlijk nooit naar zijn tracks), en nog veel meer.. en ook hen die bijdragen leveren aan de K# draad, complimenten voor jullie mafheid en doorzettingsvermogen.

Complimenten voor iedereen die op dit forum lurkt, ook de niet geregistreerden en de bots!

Complimenten aan iedereen die mij niet serieus neemt, of juist wel.

Oja.. en complimenten aan Twin X voor het beginnen van dit forum en de crew in wisselende samenstelling die de afgelopen jaren modje zijn geweest of nog steeds zijn. Complimenten!

Ook complimenten aan iedereen die weinig post maar als die dat doet iets zinnigs of gevats weet te zeggen, dat mag ik wel. Complimenten!

Inderdaad ook complimenten voor Phochos die ondanks alles altijd aardig blijft, ik hoop dat het goed met je gaat, complimenten voor je nieuwe studio(s)!

Complimenten voor iedereen die serieus post of juist niet, dat houd het forum lekker gekleurd!

Euhm.. tja.. ben ik nog iemand vergeten? Mocht dat zo zijn, krijg je ook de groetjes en in een later stadium misschien ook wel complimentjes, even kijken hoe het loopt enzo.

:W

Voodoo_Man_by_umbrafox.jpg

Ik haat complimenten.

Attachments

• Afbeelding 28.png
    Afbeelding 28.png
    63,3 KB · Bekeken: 117
De klap op de vuurpijl is anders toch niet zo slecht hoor IMHO. 8)
Beetje uitleg over Antwerpen is ook altijd meegenomen ;)

Cheers,
Exo. :mega:

ach, ik vind het persoonlijk een soort van muziek die echt helemaal nergens over gaat.
geneuzel met een drummachine, met wat geluiden eruberheen.
maar ieder zijn meuk/g...:D

en uitleg over antwerpen is nuturluk nooit weg, zolang alle leuke kroegen maar in het verhaal voorkomen.

:mega:

Mijn complimenten gaan naar Sonicprojects van de OP-X software!!
Laptop hd crash gehad SP installer niet geback-upped natuurlijk. Net SP gemailed met een verzoekje voor een dl linkje, binnen 40 minuten had ik antwoord en een link en dat op een zondag!
Niet alleen goede software maar ook nog eens een goede klantenservice!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back