Nummer van Mindsearch's Revenge

Origineel geplaatst door Shivah
tis geen trance hihi,
8o)

vind het een mooi nummer,voor mij een regenachtige city feel emotie

goed pochos

:D bedoelde niet dat de piano 'los' moest gaan, maar meer dat dan de track weer levendig/interessant wordt.

Nieuwe nummers erbij

Nieuwe nummers erbij

Voor de liefhebbers,

Er zijn weer twee extra nummers op mijn tweede website (www.phochos.org) geplaatst, "Insert 25 Cents" en "Supernova" beide van Phochos. Geniet ervan!!!:biertje:

Re: Nieuwe nummers erbij

Re: Nieuwe nummers erbij

Origineel geplaatst door phochos
Voor de liefhebbers,

Er zijn weer twee extra nummers op mijn tweede website (www.phochos.org) geplaatst, "Insert 25 Cents" en "Supernova" beide van Phochos. Geniet ervan!!!:biertje:

sorry hier ben ik uuhm.. beduidend minder van onder de indruk

Dat ben ik compleet met je eens Bahamut.
Ik hoorde een enkel preset pattern van de ea1 voorbij komen.
Enkele fx-en, die er naar mijn idee niet in passen.En het volume moet erg omhoog om er wat van te horen.

Nee dit is kwalitatief beduidend minder dan de eerste track.

nummer van M's R

nummer van M's R

Origineel geplaatst door Bass
..Dit is nou wat men noemt 'electronische muzak'...

:Z

En als ik naar de gearlist kijk valt het me toch bar tegen :engel:

No offence bytheway..:halleluja

Dat nummer, Silur, is overigens niet gemaakt met de nu opgesomde gearlist. Destijds had ik alleen maar de beschikking over:

Korg MS2000, Casio CTK731, Philips CDR cd-speler, Behringer MX802a stereo mixer.

Ook bij de andere nummers is de huidige installatie niet gebruikt. Bij Supernova: Korg MS2000, Yamaha CS2X, Korg EA1, Zoom RT123, Yamaha PSR190. En bij Insert 25 Cents: Access Indigo, Korg MS2000, Roland JV1010, KOrg EA1, Korg ER1.

:halleluja :halleluja :halleluja :biertje:

Re: nummer van M's R

Re: nummer van M's R

Origineel geplaatst door phochos
Dat nummer, Silur, is overigens niet gemaakt met de nu opgesomde gearlist. Destijds had ik alleen maar de beschikking over:

Korg MS2000, Casio CTK731, Philips CDR cd-speler, Behringer MX802a stereo mixer.

Aaaaah.../

Zeg dat dan...:o:

MP3's op www.phochos.org

MP3's op www.phochos.org

Ik wil U erop attent maken dat er nu al meerdere nummers van zowel Phochos als Mindsearch's Revenge op www.phochos.org staan, en er zullen er nog meerdere volgen.:biertje:

Ik vind dat eerste nummer wat je postte,silur, nog steeds met kop en schouders boven de andere uitsteken.
Maar dat maakt ook niet uit ofzo.

Ik check zo nu en dan, of er nog wat meer op je site staat.
Suc6. :)

Nummer M's R

Nummer M's R

Origineel geplaatst door mindscan
Ik vind dat eerste nummer wat je postte,silur, nog steeds met kop en schouders boven de andere uitsteken.
Maar dat maakt ook niet uit ofzo.

Ik check zo nu en dan, of er nog wat meer op je site staat.
Suc6. :)

Weet dan dat het nummer Silur door Frits Couwenberg (van het blad KLEM = Elektronisch muziekblad) volledig de grond is ingeboord. Hij vond juist de andere nummers beter klinken. Hier zie je dus dat er veel mensen verschillende smaken hebben. Zelf vind ik van de nummers die er tot nu toe opstaan Glaciers en INsert 25 Cents het beste geslaagd (en dan natuurlijk ook Silur).:biertje:

Nummers Phochos en Mindsearch's Revenge

Nummers Phochos en Mindsearch's Revenge

Van de week zullen nog meerdere nummers verschijnen op www.phochos.org van iedere cdr die op het Orion Records label (van mijzelf) verschenen zijn. Hieronder zijn ook een aantal Techno cdr's getiteld "Journey Through Oxytetra". Blijf vooral de website bezoeken!!:halleluja :biertje:

Eerst even een tip voor de website. Ik zou die foto van jezelf iets verkleinen. Hij komt wel erg groot de huiskamer in.

Je hebt zeker piano of orgelles gehad.? De piano in Silur klinkt alsof je hem live hebt ingespeeld. Dit is zeker zo?
Je bent muzikaal. Dit kun je horen. Ook heb je een eigen sound en stijl. Prettig om naar te luisteren.
Ik zou het MS2000 effect hoogstens 1 maal gebruiken in het nummer. Ik vind het iets te vaak (is misschien wel te overheersend aanwezig) voorbij komen

Groet Erik

Mp3's op www.phochos.org

Mp3's op www.phochos.org

Ik wil U erop wijzen dat er nu al tien nummers van zowel Phochos als Mindsearch's Revenge staan op de site www.phochos.org en dat er de komende periode nog meer nummers bijkomen.

Veel plezier bij het beluisteren van de tracks!!

:halleluja :halleluja :biertje:

MP3's Phochos en Mindsearch's REvenge

MP3's Phochos en Mindsearch's REvenge

Ik wil U bij deze erop wijzen dat op de website van mijzelf, www.phochos.org, nu al 14 nummers te beluisteren zijn van zowel Phochos als Mindsearch's Revenge, allemaal afkomende van verschillende, te verkrijgen cdr's van Phochos en Mindsearch's Revenge.:halleluja :biertje:

MP3's

MP3's

Origineel geplaatst door HanzZ
Moet je wel de komma achter de link weghalen natuurlijk :D

-- HanzZ

Mijn excuses, inderdaad, dan doet ie het niet. Bij deze dan nog een keertje goed:

www.phochos.org

:halleluja

en hou eens op met die :halleluja smiley de hele tijd...=)

MP3

MP3

Origineel geplaatst door Bass
en hou eens op met die :halleluja smiley de hele tijd...=)

Heb je er dan problemen mee???:bekdicht:

nummers Phochos/M's R

nummers Phochos/M's R

Wat vinden jullie tot nu toe van de nummers die te downloaden zijn van zowel Phochos als Mindsearch's Revenge?

Geef een cijfer, van 1 tot 5 (1 = waardeloos, 5 = lekker in het gehoor liggend).

Zou het leuk vinden als jullie op die manier de nummers waarderen.

:doei:

Back