Nummer van Mindsearch's Revenge

cijfertjes:
1, omdat ik op je site niks kan downloaden
5 voor Silur die ik dankzij een ander forum lid kon binnenhalen.
Silur doet me aan een Vangelistrack denken voor een film over een schrijver die een jong grietje aan de haak slaat maar het leeftijdsverschil breekt ze beiden op, en ze slachten me kaar af op het eind...:peukie:

MP3's

MP3's

Origineel geplaatst door Vl1
cijfertjes:
1, omdat ik op je site niks kan downloaden
5 voor Silur die ik dankzij een ander forum lid kon binnenhalen.
Silur doet me aan een Vangelistrack denken voor een film over een schrijver die een jong grietje aan de haak slaat maar het leeftijdsverschil breekt ze beiden op, en ze slachten me kaar af op het eind...:peukie:

Hoi Vl1,

Het moet gewoon mogelijk zijn. De website qua mp3's is even door nog onbekende oorzaak een tijdje ervanaf geweest, maar de nummers moeten nu gewoon kunnen worden gedownload (ik heb dit uit handen aan een kennis van me gegeven omdat ik er zelf ook vrij weinig verstand van heb).

Groeten,

Jos Lieffering (Phochos)

>Nee hoor, ik klik MP3: Phochos en Mindsearch's Rev en dan krijg ik een pagina met:

test

8>

Weer hetzelfde probleem

Weer hetzelfde probleem

Origineel geplaatst door Vl1
>Nee hoor, ik klik MP3: Phochos en Mindsearch's Rev en dan krijg ik een pagina met:

test

Ja, ik heb weer hetzelfde probleem. Zodra ik iets erbij plaats in de website geeft hij dit probleem. Ik weet nog steeds niet waarom dat iedere keer zo gaat. Zal even contact opnemen met de provider.

Excuses ervoor.

8>

MP3's Phochos/M's R

MP3's Phochos/M's R

Hallo allemaal,

De MP3's van zowel Phochos als MIndsearch's Revenge zijn weer te downloaden via www.phochos.org
Hij was even uit de lucht door nog onbekende oorzaak, maar ik probeer erachter te komen waarom hij verdwijnt als ik nummers upload naar de website toe.

Dank U!!:yamaha:

Beetje laat, maarre de volgende woorden schieten gelijk door m'n hoofd (bij 't 1e nr.):
heerlijk, easy-tune, chilly, zonsondergang op 't strand met je vriendin, lounge,..

Oftewel: top! Vooral bas & piano.
Enig puntje van kritiek: hij mocht van mij nog wel zo'n 45 minuten doorgaan! Lekkur Chillen!!
:okdan:

Back