Waar zijn deze old-skool synthforummers nou gebleven?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Bass

Gepokt en gemazeld
Ik zat eens beetje door de Jarre thread en Kraftwerk thread en andere threads van weleer te lezen en het viel me op dat er een aantal toendertijd zeer actieve synthforummers van toen al tijden niets meer gepost hebben hier...
Jammer wel, oude garde leden die weg zijn...:(
Iemand nog wel eens wat gehoord van ;

Mennomoog
ZmokE
Bahamut
Danny
krachtwerk
fuse
THM
Mensch-Maschine
divi
olafmol
apollo
- -
patrickpincher
n0_key
turtel
trash
dekzster
Der_Mantie

trash komt heeel af en toe nog wel eens in de chat [ zelden dus]
Die heb ik een tijdje geleden nog gesproken en hij had het druk.

fuse heeft al jaren een permaban

En de rest , mja...
Andere hobby / interesses ?
Ander forum ?
Gezinsleven die meer aandacht vraagt ?

Andere username(s)?

Danny is rond 2010 verhuisd en zat toen volop in de verbouwingswerken. Tegelijk is hij ook, naast een drukke baan en gezinsleven ook nog gestart als fotograaf in bijberoep waardoor er voor muziek maken wat minder tijd over is.

Ik had rond die periode hem al eens gecontacteerd om te vragen of er nog een nieuw album komt. Ik had destijds zijn eerste album gekocht - heel mooi overigens. Misschien moet ik nog eens informeren maar het zou me verbazen dat Danny geen muziek meer zou maken, het synthart zat/zit bij hem op de juiste plaats.

Zijn website is nog steeds www.guy-lian-music.be maar is sinds 2010 niet meer voorzien van nieuwe info. Ik zal nog eens polsen.

De verklaring is in veel gevallen ws. werk en kinderen. heb er zelf inmiddels drie en dat slokt zoveel energie op dat muziek maken op een tweede plan raakt.

Wel leuk: laatst met de oudste van 5 een houseliedje gemaakt. Hij koos de geluidjes en ik prutste er een trackje omheen :okdan:

WTF is phochos gedeactiveerd??? :?

Ik denk dat vissen naar een tijdelijke ban een soort van sadomasochisme is voor onze P :D

Over een dag of vier is ie weer gemachtigd te pas en te onpas te reageren 8)

oh?
maar hij scheld of beledigt toch nooit of dat soort dingen? :?

het zit vast iets ingewikkelder in elkaar , daar gok ik op

leuk dat ie weer terugkomt, toch

Danny is rond 2010 verhuisd en zat toen volop in de verbouwingswerken. Tegelijk is hij ook, naast een drukke baan en gezinsleven ook nog gestart als fotograaf in bijberoep waardoor er voor muziek maken wat minder tijd over is.

Ik had rond die periode hem al eens gecontacteerd om te vragen of er nog een nieuw album komt. Ik had destijds zijn eerste album gekocht - heel mooi overigens. Misschien moet ik nog eens informeren maar het zou me verbazen dat Danny geen muziek meer zou maken, het synthart zat/zit bij hem op de juiste plaats.

Zijn website is nog steeds www.guy-lian-music.be maar is sinds 2010 niet meer voorzien van nieuwe info. Ik zal nog eens polsen.

Heb net nog contact gehad met Danny. Zijn website is één dezer dagen offline,
Muziek maken zit er voorlopig niet meer in, zijn studio is niet meer opgebouwd geraakt na de verhuis wegens tijd- en plaatsgebrek. En hij is nu volop bezig met bouwplannen voor een nieuw huis. Zal dus nog een tijdje duren eer hij nog eens een muziekje zal maken.
Hoe dit allemaal komt zit een beetje verborgen in de titel van de allerlaatste track die hij hier had gepost... :P

Heb net nog contact gehad met Danny. Zijn website is één dezer dagen offline,
Muziek maken zit er voorlopig niet meer in, zijn studio is niet meer opgebouwd geraakt na de verhuis wegens tijd- en plaatsgebrek. En hij is nu volop bezig met bouwplannen voor een nieuw huis. Zal dus nog een tijdje duren eer hij nog eens een muziekje zal maken.
Hoe dit allemaal komt zit een beetje verborgen in de titel van de allerlaatste track die hij hier had gepost... :P

He, dat weet ik dan ook weer, thanks.

't Ja, bouwplannen en de uitvoering ervan ... menig Belg met een baksteen weet wat dat betekent. :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back