Waar zijn deze old-skool synthforummers nou gebleven?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
kan iemand mij met een PB vertellen waarom fuse een permaban heeft?
kan me niet heugen dat hij iets zeer ergs heeft gezegd ofzo :?

ik snap nu wel waarom deze SFers weg zijn gegaan :okdan:

maar beste Bass,
als je zelf voornamelijk niet-constructieve en pessimistische commentaren geeft, zullen anderen daar op reageren.
dit is geen pesten, maar eenvoudig een reactie op jouw actie.

het is ook geen verplichting om hier altijd te blijven.
als je SF niet leuk of interessant meer vindt, ben je vrij om iets anders te doen.
't is net als een winkel waar je om welke reden dan ook niet meer heen gaat.

botsende ego's zorgen ook voor een vervelende sfeer, kijk bijvoorbeeld eens naar gearslutz,
daar lopen verschillende moderators elkaar openbaar te sarren.. heel kinderachtig. dan doet SF het een stuk beter.

ja ja ik snap nu wel dat iedereen met een ander commentaar dan alle anderen als vreemd word gezien... maar reageren op alle ja en amen commentaren mag dus niet?
je mag dus alleen maar commentaar geven als het leuk en blij is?

constructief? nee elkaar steeds ophemelen en eeuwige commentaren als "leuk!, vet, cool, wauw, te gek, ga zo door!", DAT is lekker constructief daar hebben mensen ook echt wat aan...

bovendien als je een track post weet iedereen het toch altijd hoe het beter moet dus....

Laatst gewijzigd:
tsja, als je het niet WILT snappen... dan blijf je hangen in je zelf gecreëerde vicieuze cirkel.
constructief: strevend naar een beter resultaat. dat kan je uiten als: 'goed gedaan, tof nummer!' maar ook als: 'mneeeh, ik vind het helemaal niks, probeer voor de verandering eens...'

vergelijk dit eens met jouw posts van de afgelopen jaren. 1000 mensen, 1000 meningen. natuurlijk, en de één reageert wat verfijnder dan de ander. ego, emotie- er spelt van alles mee. dat maakt een forum ook levendig, tot op zekere hoogte. een zure sfeer zet je zelf neer door continu zuur te posten. daar reageren mensen op. deal with it en ga dan niet de geslagen hond spelen. kan je er niet tegen, post dan niet of ga je ergens anders lopen ergeren. ben je in real life ook altijd zo negatief?

in plaats van te lopen kankeren zou je er ook een positieve draai aan kunnen geven, waarmee je elkaar verder helpt. daar is trouwens een woord voor: 'constructief'.

tsja, als je het niet WILT snappen... dan blijf je hangen in je zelf gecreëerde vicieuze cirkel.
constructief: strevend naar een beter resultaat. dat kan je uiten als: 'goed gedaan, tof nummer!' maar ook als: 'mneeeh, ik vind het helemaal niks, probeer voor de verandering eens...'

vergelijk dit eens met jouw posts van de afgelopen jaren. 1000 mensen, 1000 meningen. natuurlijk, en de één reageert wat verfijnder dan de ander. ego, emotie- er spelt van alles mee. dat maakt een forum ook levendig, tot op zekere hoogte. een zure sfeer zet je zelf neer door continu zuur te posten. daar reageren mensen op. deal with it en ga dan niet de geslagen hond spelen. kan je er niet tegen, post dan niet of ga je ergens anders lopen ergeren. ben je in real life ook altijd zo negatief?

in plaats van te lopen kankeren zou je er ook een positieve draai aan kunnen geven, waarmee je elkaar verder helpt. daar is trouwens een woord voor: 'constructief'.

wel fijn dat je een woord als kankeren gebruikt

Ik vind het ook een rotwoord Bass, heel erg zelfs, maar soms is dat het enige woord wat de lading dekt, en dan gebruik je het toch. Ik snap het wel, want je loopt inderdaad echt alleen maar te ************.

Damn zeg.. wat ben jij erg.

Ik vind het ook een rotwoord Bass, heel erg zelfs, maar soms is dat het enige woord wat de lading dekt, en dan gebruik je het toch. Ik snap het wel, want je loopt inderdaad echt alleen maar te ************.

Damn zeg.. wat ben jij erg.

zet me dan in je negeerlijst als je het allemaal zo erg vind in plaats van steeds je negatieve mening over mij te spuien :okdan:

gelukkig is dat een heel normaal woord.. het is een krachtterm, maar als zelfs onze koningin het uit kan spreken in het openbaar..

..dan alle positivoos die continu elkaar ophemelen en geen tegenspraak dulden..

lees mijn eerste twee zinnen nog eens. veel plezier op planeet Bass.

zet me dan in je negeerlijst als je het allemaal zo erg vind in plaats van steeds je negatieve mening over mij te spuien :okdan:

Als die negeerlijst goed zou werken zou ik het doen, maar je weet zelf ook wel dat je er vrij weinig aan hebt.

Dus, tot die tijd, stop met posten aub.. :okdan:

of stop jij met reageren op mij demian, dat scheelt een hele hoop :okdan:
zo zijn we allebei blij :halleluja

effe ontopic:
ze zijn geëlimineerd.

er is op het forum een aantal brigades: jazzpolitie, analoogbetrouwbaarheidscommissie en de kameraden van het mobteam , ultrarechtse trawanten die duidelijke ideeën hebben t.a.v. wat wel en niet als synthesizer beschouwd mag worden en wat wel en niet geuit mag worden.
alles en iedereen die daarbuiten valt die.....aaahhhhh

bloedmond500.jpg

uuuuuh bass pas op ze komen voor jo....slik

of stop jij met reageren op mij demian, dat scheelt een hele hoop :okdan:
zo zijn we allebei blij :halleluja

Ik stop vanzelf met reageren als jij stopt met posten. ;)
Maar, er zijn er nog meer die op jou reageren, ik denk echt dat het het best is als jij gewoon stopt met posten.

Dan is IEDEREEN blij! :halleluja

Behalve jij dan. Maarja.. what's new.. :D

ik post niet meer als jij nergens meer op reageert zo goed? :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back