Sendex - Evidence

link werkt niet...

warschijnlijk de X van sendex vergeten..;)

Origineel geplaatst door barn
link werkt niet...

warschijnlijk de X van sendex vergeten..;)

Nu wel. :)

Nee er stond een spatie in titel, waardoor ik zo'n irritante %20 link kreeg. Effe aangepast. Maar ja er zijn altijd van die snelle klikkers :D

leuke jam

ik vind wel de string niet zo mooi meegaan met de rest (die andere 2 leads bedoel ik dan)

Ik vind ook de string niet passen, en een beetje te standaard klinken...

Verder vind ik hem lekker oldstyled....

Het enige wat bij mij opkomt is om net als die ouwe krakers ineens een vette switch te maken in de sounds...
Vind dit voor 7 minuten een beetje zeurderig...

Verder houd ik absoluut van dit soort dingen...

Thanks, heb em nog ff geluisterd en ben nog wel tevreden. Heb niet zo'n gevoel van
shit, had ik maar dit en dat maar anders gedaan. Ik ben wel weer trots das ie ongeveer foutloos is.
En wat die string betreft, ik laat het zo, maar dat wist je inmiddels wel, want ik kan achteraf toch nooit
wat wijzigen.

:yamaha:

TJa het doet denken aan Chicago house, en die kant heb je het ook op willen sturen, maar dan hoor ik toch 10 keer liever Mr. Fingers....

Ik ken het wel hoor, zo'n classic horen en denken: dat kan ik ook!!
Maaruhm.... dat valt altijd vies tegen dan. Ik vind de mix ook niet subtiel genoeg; al die toffe chicago tracks klinken heel houterig en 'zo maar even opgenomen', maar dat zijn ze absoluut niet, er zitten vaak hele mooie warme subtiele fx'jes enzo over geluiden die je nauwelijks opvallen.

Je track lijkt erop, zeker weten, de sounds zijn ook goed, maar het mist de warmte en feeling waarvoor ik smelt bij goeie Chicago tracks, die het 'm voor mij doen.
Ik vind house geweldig, maar er moet wel feeling in zitten.
Iets menselijks, iets psychedelisch, en iets industrieels. Deze track (vind ik dan, he) mist van het eerste en tweede!

Bedankt voor je reply!

Ik denk niet, dat kan ik ook!!.
Ik maak het gewoon zoals ik het wil klinken.
Maar ik het hoeft ook geen Mister Fingers te zijn.
Ik kan een track heus ookwel warmer maken, maar das niet altijd de bedoeling.
Het maakt ook wel uit of je het nu als 64kbs mp3 hoort of dat het straks op vinyl staat.
In iedergeval krijg ik van allerlij kanten postitieve reacties, dus ik vindt het prima zo als ie is :)

Back