webmidi

ter info:
WebMIDI

kan je je midi gestuurde synths via je browser aansturen...

Nou, je kan volgens mij nog helemaal niks. Dit is alleen een spec.
Nu moet iemand het nog even bouwen voor de verschillende browsers...

Maar wel cool 8)

da's ook toevallig! ik was dit weekend nog op zoek naar zoiets.
Erg goed dat WC3 daar nu mee bezig is.
Als de intentie er is, komt de implementatie er ook wel.

Of een synthkelder waar je allerlei exotische synths per sessie kunt inhuren voor je eigen tracks, zonder menselijke tussenkomst.

ik zie het wel zitten om mijn oude midi software online te zetten. geen gedoe meer met verouderende platforms, compilers en libraries, zo vaak updaten als je wilt, geen installatie gedoe of distributie problemen. echt een heel goed idee maar het moet wel goed en vooral veilig gebeuren. Als ik naar het W3C voorstel kijk, zit dat wel snor.

Of een synthkelder waar je allerlei exotische synths per sessie kunt inhuren voor je eigen tracks, zonder menselijke tussenkomst.

Ik heb hier even over na moeten denken. :peukie:. Maar cool :) Direct streamen naar internet. recorden en klaar. Hoop dan wel dat het een beetje sync loopt. :D

hmm. op afstand je beoogde aankoop testen :eureka: Nu nog ff een interface voor de filters :) Je zou een synth die een usb interface heeft kunnen testen. Via rdp de daw overnemen, audiosignaal via Skype, en knallen maar ™. Direct midi-ox om data op te vangen (om eventuele afwijken op te kunnen sporen). :D

Laatst gewijzigd:
Back