Outro

PietjePieter

pieterend lid
Zo nou maar weer is een nummertje posten.

Ben bezig deze te mixen maar ben er niet helemaal overuit of er nu teveel hoog inzit ofzo.

Ik ben zoiezo nog niet helemaal tevreden met de stem. En ook misschien teweinig laag/teveel hoog?

Hoop op wat tips zo hier en daar!

Even voor de plaatsing. Het nummer is het laatste nummer van cd waar ik aant werken ben. Soort afsluitende track waarin thema's van eerder nummers terug komen.

Hoop dat jullie et wat vinden!

Attachments

• DLD-11.mp3
    8 MB · Bekeken: 89
cool hoor helemaal afgeluisterd!!!

de mix klinkt goed maar je kan wel een subtiele lowpas over de strings halen.

Zo klinken ze wat warmer en minder scherp.

zo, ik had eindelijk wat tijd.

weer een tegekke track,
ik zou de mix wel even herzien, en de extreme panning eruit halen, ( aan het begin de bass aan een kant, iets verderop de piano aan de ene en de viool aan de andere kant, ) zou ik niet doen.
de piano is ook net iets teveel aanwezig vlak voor het midden.

de stem is onverstaanbaar, maar dat zou een reden kunnen hebben.

:mega:

Zo nog een laatste schopje voordat ik lekker op vakantie ga :D

geloof niet dat dit soort muziek hier erg populair is

Nou, ik vind het wederom heel knap gemaakt. het punt is dat ik in elk geval nog niet toe ben aan dit soort complexe composities. En dan is het moeilijk om feedback te geven... Vergeef het me. ;)

er zit veel te weinig hoog in,zeker als je hem op cd gaat zetten..

maar het zijn de individuele sounds die je moet herbalanceren,als ik een High boost doe klinkt het slecht
,opletten dus

zo, ik had eindelijk wat tijd.

weer een tegekke track,
ik zou de mix wel even herzien, en de extreme panning eruit halen, ( aan het begin de bass aan een kant, iets verderop de piano aan de ene en de viool aan de andere kant, ) zou ik niet doen.
de piano is ook net iets teveel aanwezig vlak voor het midden.

de stem is onverstaanbaar, maar dat zou een reden kunnen hebben.

panning is idd soms wat extreem. Maar maakt het dan wel weer wat opener. Maar als ik weer terug ben in NL dan ga ik er even naar kijken. Stem is onverstaanbaar en dat wou ik zou houden. is meer voor de sfeer :D

Nou, ik vind het wederom heel knap gemaakt. het punt is dat ik in elk geval nog niet toe ben aan dit soort complexe composities. En dan is het moeilijk om feedback te geven... Vergeef het me. ;)

Tanx man, het zij U vergeven:okdan:

er zit veel te weinig hoog in,zeker als je hem op cd gaat zetten..

maar het zijn de individuele sounds die je moet herbalanceren,als ik een High boost doe klinkt het slecht
,opletten dus

Te weinig hoog, hmm had eerder het idee dat er te veel hoog in zit.. Maar ik ga er is naar kijken als ik weer terug ben!

Bedankt iedereen:okdan:
:koffie:

ja, 2012..op 21 december zou het zover zijn ;)

Anyway, je track is wel cool, maar ik krijg er echt de zenuwen van.. ik heb hem moeten stopzetten.. Sorry daarvoor.. :erm:

Back