Hardcore Track (remix)

The Unholy

Hard lid
Is een tijdje geleden gemaakt voor de Night of Madness remix wedstrijd. We zijn niet in de top 20 gekomen, wat me wel lichtjes irriteerde, als ik heel eerlijk moet zijn. Ben wel benieuwd wat jullie er dan van vinden.

Het eerste lead geluidje komt uit de SE-1x. Main lead is Sylenth en Virus TI. De kick komt volgens mij uit de Drumazon.

Attachments

• Mad Dog - A Night Of Madness (Unholy & Cyonara Remix)(1).mp3
    8,8 MB · Bekeken: 59
Kick klinkt goed in het laag maar mist "punch"

Bij 1:56 valt de track te stil.
De break is orgineel maar haalt teveel "vaart" uit je track.

Leuk hoe je de hoofd-melo introduceert

Ik vind dat hij iets te kort losgaat

Ook de het eind van je track komt te onverwachts

De geluiden die je voor je melo's heb gebruikt klinken wel erg goed

rond de 180 hz zit inderdaad zelfs een dip in het spectrum, daar zit een hoop punch vaak.
Valt idd nogal stil op 1:56

Gaaf gedaan met die fluit :P

Lekkere vieze snaredrum ! i like :D

Hier zat wel een hoop werk in zo te horen.

ZO effe relaxen na het werk :D

Klinkt erg goed.

De break is erg goed. Alleen zit er een soort tweede breakje in na de eerste drop die iets te snel komt. naar mijn mening dan.

Lekkere track:okdan::okdan::okdan::okdan:

Thanks guys.

Het meeste werk zat nog in het feit dat m'n SE-1x telkens na een half uur out of tune raakte, omdat ik de track gemaakt heb in een hete zomerweek, analoge synths kunnen daar dus slecht tegen. Ik heb de track daar ook iets op aangepast, vandaar ook dat het einde zo abrupt komt.

Thanks. Ik ga hem niet meer verder afmaken hoor, de wedstrijd is voorbij. Maar ik zal het meenemen voor toekomstige tracks. Een goede kick maken blijft lastig.

Thanks. Ik ga hem niet meer verder afmaken hoor, de wedstrijd is voorbij. Maar ik zal het meenemen voor toekomstige tracks. Een goede kick maken blijft lastig.

Nou ik snap de frustratie wel als je met zo'n track niet in de top 20 eindig. Ik ben niet meer zo into de HC maar als ik dit hoor gaat alles wel bewegen ;)

Kortom ook al maak je deze track niet af, er ligt wel een heerlijke basis waar je zeker verder mee kan!!!

Dus keep it up en rammen maar ;)

Netjes hoor!! Dan moeten er wel goede tracks ingezonden zijn als je het niet hebt gehaald tot de top 20.
Wel vind ik de kick een beetje zacht staan, maar dat ligt wslk aan die dip die in de mix zit.

Maar qua arrangement en oog voor detail: Zeer goed!

Back