track van mijn zoon..

lekker bezig.

hey maar waar zijn de synths:D

Hoe oud is ie??? hij klinkt een beetje rebels.

Heb je hem ook geholpen met zijn album??

nou, daar mag je toch trots op zijn.
leuk hoor

best aardig in elkaar gezet... als het mijn zoon was geweest had ik harstikke trots op m geweest..
/me doet duimpjes omhoog.. doet ie geinig

Beetje new age achtige high school rock, commercieel zeer verantwoord dunkt mij! Opsturen naar Hilversum en dan kan de hele familie rentenieren! ;)

hij is 19 , meer synths gaan nog wel komen , er zit er nu een in.
ik heb een beetje geholpen met mixen en wat premastering..
:mega:

owow kdacht dat gitaren verboden waren ot sjitforum;-]]
8)

klinkt best ..duidelijk steem heeft 2 kanten ..qa fx ..tis nog net geen linkin park ...;-] dan moet r nog eentjuh by komuh schreeuwen;-]
sc6
:engel:

Beetje new age achtige high school rock, commercieel zeer verantwoord dunkt mij! Opsturen naar Hilversum en dan kan de hele familie rentenieren! ;)

voor datje weet sta je by mathijs van nieuw kerk .....aan tafel;-]
:engel:

kheb weinig met gitaar ...aleen mooie dingen [veel vrienden om me heen die te VEEEEL met gitaren hun hele leven hebben lopen sjouwuh;-]] ...maar bv faith no more vink wel weer erg veel ookleuke covers / eigen werk hebben ..klinkt niet egt as rock / ook niet mainstream
:doei:

de jeugd van tegenwoordig heeft gelukkig soms ook een boodschap en kijkt kritisch om zich heen inplaats van in een schijn-droom wereld te blijven hangen. ik was al bang dat dat allemaal niet meer bestond.....

heeft hij alles zelf gedaan aan de muziek?

Back