It never ends

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik zal het melden wanneer het live te bewonderen is :)
Uiteindelijk is dat ook het nut van de demo's: die dienen als referentie om ze straks live te spelen. En om ideeën vast te leggen ofkeurs.

Of hebben jullie andere doeleinden met jullie demo's?

Oke, ik heb duidelijk op je linksdragende unit getrapt.
Ik bedoel dat ik muziek schrijf om met mijn band live te kunnen spelen. Gezien je zuurpruim-reactie neem ik aan dat je meer synths toffer vindt en mijn demo niet oke vindt. Geen probleem hoor, mis alleen een onderbouwing waar ik iets mee kan.

Doei

Huh, ik stel gewoon een vraag omdat ik je zin niet snapte......maar nu je het toch over een band hebt, waarom drop je deze knaller niet op een rockforum waar je beter terecht kan ipv op een synthforum?

Dus compleet onderbouwd, ik snap niet wat je met een synthloos nummer op een synthforum komt zoeken als je op zoek bent naar goed onderbouwd commentaar waar je wat aan hebt, kan je net zo goed op blokfluit.nl gaan vragen wat mensen ervan vinden.
Dat is mijn mening, of jij die zuur vind of niet.

Fijne avond verder....

Wanneer post je inplaats van live cam opname. De los opgenomen audio opnames. want hier kan je niets (meer) mee.

het is dof opgenomen,
microfoons verkeerd neergezet
en/of verkeerde microfoons die niet goed tegen druk kunnen.
betere opnamen apparatuur gebruiken. bijvoorbeeld een goede geluidskaart
een goeie computer met software bijvoorbeeld ableton of cubase.
tracks muziek instrumenten apparatuur los opnemen.
compressors gebruiken of eq zodat de het ene instrument niet het ander in de weg zit.

Laatst gewijzigd:
synthloos nummer op een synthforum komt zoeken als je op zoek bent naar goed onderbouwd commentaar waar je wat aan hebt, kan je net zo goed op blokfluit.nl gaan vragen wat mensen ervan vinden.

Maar om terug te komen op je vraag: Bosendorfer 290 grand piano vst en de EZ drummer-plugin voor de drums.

Vond dit best onderbouwd :-)

Huh, ik stel gewoon een vraag omdat ik je zin niet snapte......maar nu je het toch over een band hebt, waarom drop je deze knaller niet op een rockforum waar je beter terecht kan ipv op een synthforum?

Dus compleet onderbouwd, ik snap niet wat je met een synthloos nummer op een synthforum komt zoeken als je op zoek bent naar goed onderbouwd commentaar waar je wat aan hebt, kan je net zo goed op blokfluit.nl gaan vragen wat mensen ervan vinden.
Dat is mijn mening, of jij die zuur vind of niet.

Fijne avond verder....

Wanneer post je inplaats van live cam opname. De los opgenomen audio opnames. want hier kan je niets (meer) mee.

het is dof opgenomen,
microfoons verkeerd neergezet
en/of verkeerde microfoons die niet goed tegen druk kunnen.
betere opnamen apparatuur gebruiken. bijvoorbeeld een goede geluidskaart
een goeie computer met software bijvoorbeeld ableton of cubase.
tracks muziek instrumenten apparatuur los opnemen.
compressors gebruiken of eq zodat de het ene instrument niet het ander in de weg zit.

Hahaha, wat een grap is dit.
Ik ben geen lid geworden om te ruziën. Ik startte dit topic om meer inzicht te krijgen in drums (lees het maar terug). In plaats daarvan krijg ik slecht onderbouwde, niet kloppende reacties van bekrompen leden.

r2o: Serieus? Weet je zelf wel wat je roept? Ik heb alle tracks los in Sonar X1 staan hoor. En ik heb maar 1 microfoon gebruikt voor mijn elektrische gitaar. Een condensator. Nee, die piekte niet toen ik opnam met mijn externe geluidskaart. Ik wilde dat geluid gebruiken. Dat is smaak en heeft niks met druk te maken. Dat heet distortion. Het mocht best een beetje 'rauw' klinken. Liefst alsof we staan te spelen in de garage van je oma. Bovendien is het een demo.

BRZ: je onderbouwt nog steeds niks. En je gaat alweer niet in op de inhoud van het lied. Ik vroeg om input over de drums, niet of het wel genoeg synthy is naar je smaak. Je voelt je wel snel aangevallen, nietwaar? Ik vind het fijn dat je de demo wel genoeg vindt rocken om bij een rockforum terecht te kunnen. Jammer dat je muziek zo in hokjes wilt stoppen. Omdat ik naast synths ook gitaar speel krijg je geen 100% synths van me. Nogmaals, jammer joh.

Ik zal me uitschrijven van dit forum. Ik voel me te goed voor deze paupere omgeving.
Ik wil jullie wel even bedanken voor de vele hits die mijn demootje inmiddels heeft ontvangen :okdan:

En verder wil ik Flyweight, Scrape, Demian en met name Chielos bedanken voor de bruikbare tips en kritieken.

:doei: :kont:

slotje :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back