InactiefLid1
Gedeactiveerd account
lijkt me prima live te spelen dit hoor
.
Drums, bas, piano, gitaren. En straks zang.
.Drums, bas, piano, gitaren. En straks zang.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
.
Oke, ik heb duidelijk op je linksdragende unit getrapt.
Ik bedoel dat ik muziek schrijf om met mijn band live te kunnen spelen. Gezien je zuurpruim-reactie neem ik aan dat je meer synths toffer vindt en mijn demo niet oke vindt. Geen probleem hoor, mis alleen een onderbouwing waar ik iets mee kan.
Doei
synthloos nummer op een synthforum komt zoeken als je op zoek bent naar goed onderbouwd commentaar waar je wat aan hebt, kan je net zo goed op blokfluit.nl gaan vragen wat mensen ervan vinden.
Maar om terug te komen op je vraag: Bosendorfer 290 grand piano vst en de EZ drummer-plugin voor de drums.
Huh, ik stel gewoon een vraag omdat ik je zin niet snapte......maar nu je het toch over een band hebt, waarom drop je deze knaller niet op een rockforum waar je beter terecht kan ipv op een synthforum?
Dus compleet onderbouwd, ik snap niet wat je met een synthloos nummer op een synthforum komt zoeken als je op zoek bent naar goed onderbouwd commentaar waar je wat aan hebt, kan je net zo goed op blokfluit.nl gaan vragen wat mensen ervan vinden.
Dat is mijn mening, of jij die zuur vind of niet.
Fijne avond verder....
Wanneer post je inplaats van live cam opname. De los opgenomen audio opnames. want hier kan je niets (meer) mee.
het is dof opgenomen,
microfoons verkeerd neergezet
en/of verkeerde microfoons die niet goed tegen druk kunnen.
betere opnamen apparatuur gebruiken. bijvoorbeeld een goede geluidskaart
een goeie computer met software bijvoorbeeld ableton of cubase.
tracks muziek instrumenten apparatuur los opnemen.
compressors gebruiken of eq zodat de het ene instrument niet het ander in de weg zit.