Cubase vst windows

Mozt-Hard

Stamgast
Ik heb al in de manual zitten spitten maar kan niet vinden wat ik graag wil doen.

Ik wil graag net zoals in Ableton dat plug-ins automatisch openen van de geselecteerde track en dat andere plug-ins van andere tracks dan sluiten.
Hoe kan ik dit instellen in cubase?

http://www.soundonsound.com/sos/sep99/articles/cubase37.htm

cubase37_1.gif

Oldskool! :D

Dat is zeker oldskool :D maar ik bedoelde eigenlijkof dat mogelijk is in cubase 6.5?
Zou ideaal zijn als ik dat kan instellen anders word het nogal een chaos

Heb ik ook nog nooit gevonden. Zou ik ook wel willen weten.

dat kan niet,
het simpelste is om in de key preferences een hot key aan edit instrument toe te kennen, bijvoorbeeld de E

als je dan op een track staat dan kun je met de E het instrument snel openen en sluiten.
(of willekeurig welke key je maar wilt toekennen of hardware knop als je een controller gebruikt).

Ik vind het eerlijk gezegd prettig werken omdat ik vaak wel meerdere instrumenten tegelijk open heb op mijn schermen en zo snel de sounds kan aanpassen waar nodig.

Dat is zeker oldskool :D maar ik bedoelde eigenlijkof dat mogelijk is in cubase 6.5?

[Offtopic]
haha, ja. Da's lachen. Het is wel dè Cubase VST. Je moet je even voorstellen dat Cubase in het verleden meerdere verschillende benamingen voor zijn versies had. Na Cubase (+ Cubase Score +Cubase Audio) kreeg je Cubase VST (+Score +24, later 32). Daarna kwam SX etc.

Dus omdat je een vraag stelde over Cubase VST, kreeg je daar ook antwoord op. Humor!
[Ontopic]

Back