Akai Mpc 60 II gezocht

Status
Please reply by conversation.

Solowbeats

Ingeburgerd
Na vele malen bijna een mpc 60 gekocht te hebben, wil ik nu eens doorzetten. Ik zoek een mpc 60 II. Belangrijkste is dat alle knoppen en pads goed funktioneren. Floppy drive moet ook helemaal prima zijn.

Let me know. PM me maar als je een 60 II hebt staan, en wieweet kunnen we zaken doen. Ik kom hem trouwens eerst uitgebreid bekijken en testen daar ik in het verleden weleens aankopen heb gedaan en niet grondig genoeg had getest. Dat leverde me helaas achteraf veel kosten op.

Ben benieuwd!

Scsi is leuk maar niet persee nodig. Heb ook scsi op mijn 2000xl, maar gebruik het eigenlijk nooit.

Ik heb een mk1 te koop staan!
Heb een advertentie op de
Aanbod pagina staan, check het maar.

Aight. Hou ik zeker effe in mijn achterhoofd! Heb liever de 60II ,maar mocht dat niet lukken en die van jouw staat nog te koop dan hoor je wel van me. Die van jou ziet er netjes uit moet ik zeggen!

Waarom heb je liever een mk2?

De reden waarom ik liever een II heb is puur cosmetisch. Ik vind dat "kassa" model er gewoon tof uitzien. Plus, je hebt headphone uitgang. Verder zijn ze gelijk aan elkaar, dat weet ik.

Daarom zeg ik, als het niet lukt om een 60II te vinden, dan neem ik graag genoegen met een 60.

Het is gewoon een voorkeur.

Had "eventjes" contact met ene Soul70 hier op het forum over een mpc 60 II. Man laat niets meer van zich horen en heeft zijn aangeboden advertentie verwijderd. Dus so far no luck. Ik neem ook genoegen met een MPC 60 ( type 1 ) trouwens. Ben nog steeds op zoek dus.

Mocht er trouwens nog iemand zijn met een perfect werkende s950, neem dan ook even contact met me op. Ik heb een s950 thuis staan maar die is helaas niet 100 procent meer.

Dacht ik het niet. Had ie ook effe kunnen melden...ach ja.. Ik weet in ieder geval dat ik nooit iets van deze man zal kopen. Hij zou me nog laten weten welk OS enzo, en liet me weten dat het een amerikaans model was. En toen helemaal geen reactie meer. Onbetrouwbaar persoontje lijkt me.

Ik neem aan dat als MatthewLeBlom hem heeft gekocht dat er gewoon zaken was te doen met verkoper...ik maak vaak mee dat kopers niet echt vlot reageren etc en dan later mij verwijten dat ik elders zaken heb gedaan..je moet er wel wat voor doen.

Als het goed is komt de MPC60 vandaag hier aan.
Dan zullen we zeker weten of er zaken gedaan konden worden.

Overigens kan ik nu alvast zeggen dat ik de communicatie met de verkoper als vlot en prettig heb ervaren.

Dacht ik het niet. Had ie ook effe kunnen melden...ach ja.. Ik weet in ieder geval dat ik nooit iets van deze man zal kopen. Hij zou me nog laten weten welk OS enzo, en liet me weten dat het een amerikaans model was. En toen helemaal geen reactie meer. Onbetrouwbaar persoontje lijkt me.

dit lijkt anders meer op een onbetrouwbare koper....

:koffie:

Serieus? @ Ralpvanzeel , wie zegt dat ik niet vlot reageerde? Moet ik echt mijn berichten copy/pasten zodat ik geloofd wordt?
Als ik met iemand bezig ben, en geloof me dat ik er "vlot" bij was, en deze persoon emailt je dat hij het een en ander voor je zou uitzoeken en dan in eens blijkt ie verkocht te zijn, is toch een rare situatie of niet?

@ j.baars , een vintage lid met 7.366 berichten. Wow.. met zulke domme replies snap ik hoe je aan dat hoge aantal berichten bent gekomen.

Ik heb altijd met plezier op dit forum rondgeneusd, en heb goed zaken kunnen doen hier. Maar dit stoot me toch echt tegen de borst. Mensen die even interessant komen doen in een "gezocht" draadje. Echt heel jammer.

Status
Please reply by conversation.
Back