• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Wegens dubbele vaderschap. Ik ruim op.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Scubamaster

Ouwe rot
Hoi

Sinds 3 weken geleden ben ik de trotse papa van een tweeling :luv:. Dat betekent dat de hobbykamer geen hobbykamer meer is en wordt een dubbele kinderkamer. Ik behoud alleen maar de minimale setup voor mijn 80´s cover-band :halleluja en doe de grote synths weg.

Roland MC-505. Goede staat. Groene display. 150 euro.

Yamaha RM1X. In nieuw onbespeelde staat. Uniek exemplaar. 200 euro.

Roland XP-30. Incl. 2 zeldzame Smartmedia cards 4mb en 2 mb om lekker je perfomances op te slaan. De XP-30 is expanded met de Asia Expansion. 2000 klanken!!! 375 euro.

Kawai K1-II. Met veel originele soundkaarten. (Ik denk 9. Ik moet ze opzoeken). 275 euro (Koopje want elke kaart gaat op ebay weg voor gemiddeld 40 euro)

Roland JD-800 in nieuwstaat (echt in nieuwstaat). Incl. Dance en Brass expansion boards. Ik wil hem exclusief ruilen voor een Virus Indigo 2 of Redback.

Alles te testen en afhalen in Veurne. Alles is in 100% werkende staat.

Ik doe deze keer geen verzending. Ik heb gewoon geen tijd ervoor.

Ik ben open voor ruilen. Geen grote dingen want ik heb geen plaats voor. Met voorkeur Virus Indigo 2 of Redback.

Geduld als ik niet onmiddellijk beantwoord. Dat is omdat ik niet thuis ben.

Bedankt SF

Last edited by a moderator:
MC-505 net afgehaald door forumlid. Verkocht!

Blijft over:

Yamaha RM1X
. In nieuw onbespeelde staat. Uniek exemplaar. 200 euro.

Roland XP-30. Incl. 2 zeldzame Smartmedia cards 4mb en 2 mb om lekker je perfomances op te slaan. De XP-30 is expanded met de Asia Expansion. 2000 klanken!!! 375 euro.

Kawai K1-II
. Met veel originele soundkaarten. (Ik denk 9. Ik moet ze opzoeken). 275 euro (Koopje want elke kaart gaat op ebay weg voor gemiddeld 40 euro)

Roland JD-800 in nieuwstaat (echt in nieuwstaat). Incl. Dance en Brass expansion boards. Ik wil hem exclusief ruilen voor een Virus Indigo 2 of Redback met eventueel opleg van mijn kant.

Eventueel een of meerdere apparaten inruil voor de Virus (+cash/-cash) mogelijk.

Yamaha RM1X blijft thuis. Te mooi om ze weg te doen.

Roland XP-30. Incl. 2 zeldzame Smartmedia cards 4mb en 2 mb om lekker je perfomances op te slaan. De XP-30 is expanded met de Asia Expansion. 2000 klanken!!! 360 euro. Dat is een koopje jongens.

Kawai K1-II. Met 8 originele soundkaarten.: 265 euro. Synth los: 100 euro. Kaarten los: 200 euro.

Roland JD-800 in nieuwstaat (echt in nieuwstaat). Incl. Dance en Brass expansion boards. Ik wil hem exclusief ruilen voor een Virus Indigo 2 of Redback met eventueel opleg van mijn kant. De JD-800 neemt veel plaats en met pijn in mijn hart moet vervangen worden voor een kleinere synthesizer met 3 octaven klavier.

Eventueel een of meerdere apparaten inruil voor de Virus mogelijk.

De situatie thuis is verandert maar ik heb nog te kort aan plaats. Vooral om de JD-800 te behouden zal het niet gaan.

Yamaha RM1X is uiteindelijk afgehaald door sympathieke forumlid. Veel plezier er mee!

Ik maak een nieuwe thread.

Doe maar slootje aan.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back