Scubamaster
Ouwe rot
Hoi
Sinds 3 weken geleden ben ik de trotse papa van een tweeling
. Dat betekent dat de hobbykamer geen hobbykamer meer is en wordt een dubbele kinderkamer. Ik behoud alleen maar de minimale setup voor mijn 80´s cover-band
en doe de grote synths weg.
Roland MC-505. Goede staat. Groene display. 150 euro.
Yamaha RM1X. In nieuw onbespeelde staat. Uniek exemplaar. 200 euro.
Roland XP-30. Incl. 2 zeldzame Smartmedia cards 4mb en 2 mb om lekker je perfomances op te slaan. De XP-30 is expanded met de Asia Expansion. 2000 klanken!!! 375 euro.
Kawai K1-II. Met veel originele soundkaarten. (Ik denk 9. Ik moet ze opzoeken). 275 euro (Koopje want elke kaart gaat op ebay weg voor gemiddeld 40 euro)
Roland JD-800 in nieuwstaat (echt in nieuwstaat). Incl. Dance en Brass expansion boards. Ik wil hem exclusief ruilen voor een Virus Indigo 2 of Redback.
Alles te testen en afhalen in Veurne. Alles is in 100% werkende staat.
Ik doe deze keer geen verzending. Ik heb gewoon geen tijd ervoor.
Ik ben open voor ruilen. Geen grote dingen want ik heb geen plaats voor. Met voorkeur Virus Indigo 2 of Redback.
Geduld als ik niet onmiddellijk beantwoord. Dat is omdat ik niet thuis ben.
Bedankt SF
Sinds 3 weken geleden ben ik de trotse papa van een tweeling
. Dat betekent dat de hobbykamer geen hobbykamer meer is en wordt een dubbele kinderkamer. Ik behoud alleen maar de minimale setup voor mijn 80´s cover-band
en doe de grote synths weg.Roland MC-505. Goede staat. Groene display. 150 euro.
Yamaha RM1X. In nieuw onbespeelde staat. Uniek exemplaar. 200 euro.
Roland XP-30. Incl. 2 zeldzame Smartmedia cards 4mb en 2 mb om lekker je perfomances op te slaan. De XP-30 is expanded met de Asia Expansion. 2000 klanken!!! 375 euro.
Kawai K1-II. Met veel originele soundkaarten. (Ik denk 9. Ik moet ze opzoeken). 275 euro (Koopje want elke kaart gaat op ebay weg voor gemiddeld 40 euro)
Roland JD-800 in nieuwstaat (echt in nieuwstaat). Incl. Dance en Brass expansion boards. Ik wil hem exclusief ruilen voor een Virus Indigo 2 of Redback.
Alles te testen en afhalen in Veurne. Alles is in 100% werkende staat.
Ik doe deze keer geen verzending. Ik heb gewoon geen tijd ervoor.
Ik ben open voor ruilen. Geen grote dingen want ik heb geen plaats voor. Met voorkeur Virus Indigo 2 of Redback.
Geduld als ik niet onmiddellijk beantwoord. Dat is omdat ik niet thuis ben.
Bedankt SF
Last edited by a moderator: