Mark-T
Budget lid
Wat circuit-bending betreft: dat is niet nodig. Als je de klanken een paar octaven omhoog of omlaag transponeert krijg je aliasing-effecten die geheel nieuwe klanken opleveren.
De drums klinken lekker jaren '80. Soort van instant Miami-Soundmachine.
Ik had nog een Yamaha PSS-580 keyboardje liggen die ik al een tijd niet meer heb gebruikt en kwam een midikabeltje tegen. Eens proberen wat die combinatie doet: De QY-10 wordt daardoor ineens een polyfone klankmodule met lekkere vuile jaren '80 samples, waar een Emax nog jaloers op kan zijn
.
Alleen het sequencen wil nog niet lukken. Of de Record-knop werkt niet, of de gebruikersinterface vereist nog een vervolgcursus...
De drums klinken lekker jaren '80. Soort van instant Miami-Soundmachine.
Ik had nog een Yamaha PSS-580 keyboardje liggen die ik al een tijd niet meer heb gebruikt en kwam een midikabeltje tegen. Eens proberen wat die combinatie doet: De QY-10 wordt daardoor ineens een polyfone klankmodule met lekkere vuile jaren '80 samples, waar een Emax nog jaloers op kan zijn
. Alleen het sequencen wil nog niet lukken. Of de Record-knop werkt niet, of de gebruikersinterface vereist nog een vervolgcursus...