access1
Vintage lidl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben bang dat ik in deze Pablo ga opvolgen; denk niet dat ik vanavond nog een nieuw nummer in elkaar kan draaien.Een oude bekende... ik had echt geen tijd .... om een nieuwe track te maken
morgenavond kan het nutuulk ook nogIk ben bang dat ik in deze Pablo ga opvolgen; denk niet dat ik vanavond nog een nieuw nummer in elkaar kan draaien.

en dat bleek achteraf de juist voorspelling te zijn geweest en dus heb ik maar een oud nummer van mijn soundkloot gemisbruiktikke zelf schreef:...denk niet dat ik vanavond nog een nieuw nummer in elkaar kan draaien...
Ben benieuwd naar de nummers, ik ga ze even allemaal zo nodig converteren naar MP3 en branden op een CD. Ben heel benieuwd wat voor een CDtje het gaat worden, hij beland hoe dan ook in mijn platenkast.
Ben benieuwd naar de nummers, ik ga ze even allemaal zo nodig converteren naar MP3 en branden op een CD. Ben heel benieuwd wat voor een CDtje het gaat worden, hij beland hoe dan ook in mijn platenkast.

Edit, nee, de Dr. eerst en ik de tweede (for OBVIOUS reasons).
als je ff cunttact opneemt met demian en hem pcies ff verteld met naam en toenaam welke het is dan kan 'ie hem nog ff snel wegketsen...Zeg 6, wordt de lijst met nummers nog opgeschoond?
Het viel mij op dat mijn contestonwaardige cuntnummer nog in de lijst staat.
je mag 5 stemmen uitbrengen... 1 van 1 punt, 1 van 2 punten, 1 van 3 punten, 1 van 4 punten en 1 van 5 punten...EDIT: een aanvullende overbodige vraag: Hoeveel stemmen mag eenieder uitbrengen?
gaat dat wel passen dan binnen 70 min?Een puur 'cult' CD-tje wordt het!
als je ff cunttact opneemt met demian en hem pcies ff verteld met naam en toenaam welke het is dan kan 'ie hem nog ff snel wegketsen...
je mag 5 stemmen uitbrengen... 1 van 1 punt, 1 van 2 punten, 1 van 3 punten, 1 van 4 punten en 1 van 5 punten...
daarna mag je geen punten meer uitdelen, weggeven of schenken maar je moet nog wel ff je punten in deze thread posten nutuulk...
gaat dat wel passen dan binnen 70 min?

goed idee idd... dat het bundeltje dat Child of arT gaat branden ff online wordt gezet ook... de SnnPnD denkt met u meezet hem even op dropbox of zo, spaart me ook weer enige tijd uit...