* Cunttest 2012 *

36 stuks al !
ik weet niet hoelang de stembureau's open zijn, maar vraag nu al verlenging aan !
veuuul

ikke zelf schreef:
...denk niet dat ik vanavond nog een nieuw nummer in elkaar kan draaien...
en dat bleek achteraf de juist voorspelling te zijn geweest en dus heb ik maar een oud nummer van mijn soundkloot gemisbruikt

Ben benieuwd naar de nummers, ik ga ze even allemaal zo nodig converteren naar MP3 en branden op een CD. Ben heel benieuwd wat voor een CDtje het gaat worden, hij beland hoe dan ook in mijn platenkast.

Zeg 6, wordt de lijst met nummers nog opgeschoond? Het viel mij op dat mijn contestonwaardige cuntnummer nog in de lijst staat.

EDIT: een aanvullende overbodige vraag: Hoeveel stemmen mag eenieder uitbrengen?

Ben benieuwd naar de nummers, ik ga ze even allemaal zo nodig converteren naar MP3 en branden op een CD. Ben heel benieuwd wat voor een CDtje het gaat worden, hij beland hoe dan ook in mijn platenkast.

Zet mijn nummer als eerste :P

Het wordt ERG leuk man als je dat doet, je moet wel 2cd's branden dat wel. :okdan:

Edit, nee, de Dr. eerst en ik de tweede (for OBVIOUS reasons).

Ik heb vandaag ook twee nummers ingezonden: "Melkweg" en "Stuurloos in de wind". Ideaal als intro/outro voor het cd'tje! :eureka:

Zeg 6, wordt de lijst met nummers nog opgeschoond?
Het viel mij op dat mijn contestonwaardige cuntnummer nog in de lijst staat.
als je ff cunttact opneemt met demian en hem pcies ff verteld met naam en toenaam welke het is dan kan 'ie hem nog ff snel wegketsen...
EDIT: een aanvullende overbodige vraag: Hoeveel stemmen mag eenieder uitbrengen?
je mag 5 stemmen uitbrengen... 1 van 1 punt, 1 van 2 punten, 1 van 3 punten, 1 van 4 punten en 1 van 5 punten...
daarna mag je geen punten meer uitdelen, weggeven of schenken maar je moet nog wel ff je punten in deze thread posten nutuulk...
Een puur 'cult' CD-tje wordt het!
gaat dat wel passen dan binnen 70 min?

Ik heb twee nummers ingezonden, maar lees net in de openingspost dat er maar één is toegestaan. Zag een paar namen twee keer in de lijst voorbij komen, dus ik ging er automatisch van uit dat je er een paar mocht plaatsen. Dan moet de beheerder maar even "Stuurloos in de wind" verwijderen als het een keiharde regel is.

als je ff cunttact opneemt met demian en hem pcies ff verteld met naam en toenaam welke het is dan kan 'ie hem nog ff snel wegketsen...

je mag 5 stemmen uitbrengen... 1 van 1 punt, 1 van 2 punten, 1 van 3 punten, 1 van 4 punten en 1 van 5 punten...
daarna mag je geen punten meer uitdelen, weggeven of schenken maar je moet nog wel ff je punten in deze thread posten nutuulk...

gaat dat wel passen dan binnen 70 min?

OK thanks! ga ermee aan de slag.

Voor wat betreft je vraag aan COA, mp3... geen wav ;)

Laatst gewijzigd:
zet hem even op dropbox of zo, spaart me ook weer enige tijd uit...

Back