* Cunttest 2012 *

Ik download de zip wel, voeg de laatste tracks toe, en upload deze wel naar dropbox, google drive, live, we transfer, torrent, newsserver, Rusland en de Maan :D

nee hoor :P

attentie!!!, ..
Access1 bijv. heeft zojuist zijn soundcloud track op download gezet maar was dus te laat, zorg ook ff dat je die nog ff download en in de Cunttest2012 map dumpt!

gebeurd !
see you soon.

Numero_9_Nueve-530356351-large.jpg

( he 9 actieve gebruikers die momenteel de discussie bekijken, da's toevallig.. )

Heb ze allemaal in de Winampplaylist gezet en effe gauw geluisterd. Elk nummer dat niet direct kut genoeg was heb ik eruit geflikkerd en heb nu 10 pareltjes (voor de zwijnen, dat wel) overgehouden. Nu wordt het pas écht lastig :D

Elk nummer dat niet direct kut genoeg was heb ik eruit geflikkerd
zo moet dat idd, van dik 2 uur ineens naar slechts een half uurtje aan martelsessie... goeie tip voor de rest :okdan:

zoid staat momenteel nog steeds aan cock in het klutsement zo te zien...

Laatst gewijzigd:
Leek me wel de beste methode inderdaad. Het zijn uiteindelijk 38 minuten geworden maar dat komt natuurlijk door die track van Zoid :D

Ik wil nog wel even benadrukken dat de ware impact van mijn inzenddick pas echt ingeschat kan worden als de gehele track geluisterd is zonder te skippen :okdan:

Leek me wel de beste methode inderdaad. Het zijn uiteindelijk 38 minuten geworden maar dat komt natuurlijk door die track van Zoid :D

Ik wil nog wel even benadrukken dat de ware impact van mijn inzenddick pas bepaald kan worden als de gehele track geluisterd is zonder te skippen :okdan:

jaja :) die van mij ook :D

http://soundcloud.com/access1/mental2012/s-yprIU

@Sunny, kijk naar links :)

Back