Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vul hier je naam in ben jij ook zo te zienyeps,
ik heb gevotedet....
die gaat terzijner/hare tijd nog wel ff weg...zijn ze allemaal al langs de gehoorschachten gegleden dan? ...zo ja, nu?wanneer moet ik stemmen dan![]()
zijn ze allemaal al langs de gehoorschacht gegleden dan? ...zo ja, nu?
Ik ga nu beginnen. Ik geef de mentale staat van zijn straks wel door....ik heb er mp3 van gemaakt samen met nog 2 anderen K#s... zo'n 40% uploaded nu...
ik heb het idee dat zoid na deze post met een schaamteloze spam cummed...

attentie!!!, ..
Access1 bijv. heeft zojuist zijn soundcloud track op download gezet maar was dus te laat, zorg ook ff dat je die nog ff download en in de Cunttest2012 map dumpt!
ik ga een poging wagen binnenkort

gebeurd !
see you soon.
( he 9 actieve gebruikers die momenteel de discussie bekijken, da's toevallig.. )

zo moet dat idd, van dik 2 uur ineens naar slechts een half uurtje aan martelsessie... goeie tip voor de restElk nummer dat niet direct kut genoeg was heb ik eruit geflikkerd

Leek me wel de beste methode inderdaad. Het zijn uiteindelijk 38 minuten geworden maar dat komt natuurlijk door die track van Zoid
Ik wil nog wel even benadrukken dat de ware impact van mijn inzenddick pas bepaald kan worden als de gehele track geluisterd is zonder te skippen![]()
die van mij ook