* Cunttest 2012 *

Op vier en vraag me niet waarom: Dr van Lansberg Warum!

Kijk dat vind ik nou mooi! Klein puntje van kritiek: Ik zie ze niet terug in de listing. Je zult begrijpen dat ik het als een erekwestie zie om in elk geval boven de initiatiefnemer van dit prachtige spektakel te eindigen. Welnu, 6 staat op 5 punten en ondergetekende op 4 (althans zonder de toegezegde 2 punten van Natan). Mijn moeder kijkt ook mee, dus het belang is evident! :D

Laatst gewijzigd:
Ere are ze votes from ze ome jury:

One point, un point: Teluur - De Zangles van Lisa (ik vond Lisa altijd al een cuntkind)
Two points, deux points: Arnout Quireins - Vrachtwagenchauffeur toet toet (wat mij betreft het meest ontopic van alle inzending)
Three points, trois points: Access1 - Mentao 2012 (een korte kunt is per definitie cunt)
Four points, quattre points: Meukijverbier - Jostitatoeteraarboeiepark (vanwege de prachtige harmonieën en de perfecte belichaming van de cuntness itself)
Five points, cinque points: ZOID - Bohemian Rapzooidus (omdat deze versie precies laat zien waarom het origineel eigenlijk zo cunt is)

I ope to zee you next year and wish you good knight!

vraagje:
waarom is de track van teluur in wavelab formaat ?
erg lastig als je hem even wilt meezingen, kan ie niet gewoon in mp3 ?

beetje onhandig
maar.. heb het net zelf al omgezet zodat verdere illegale verspreiding natuurlijk niet in het gedrang komt :D

Natuurlijk staan we nu allemaal te wachten op: 'Lisa zingt de Bohemian Rhapzoidy' of op z'n minst toch 'De zangles van Freddie'.:D

sunny pedaal schreef:
waarom is de track van teluur in wavelab formaat ?
erg lastig als je hem even wilt meezingen, kan ie niet gewoon in mp3 ? ...beetje onhandig
tja, een beetje onhandig is het wel, maar vanwege een onbekende reden wil audacity (of hoe heet dat programma) geen mp3's meer bakken (toch mijn pc maar eens her-re-installeren)...
...maar wel ogg vorbis dus
Trouwens dat is toch geen specifiek wavelab formaat; naast mp3, wav, etc. accepteert bijvoorbeeld winamp ogg vorbis

Natuurlijk staan we nu allemaal te wachten op: 'Lisa zingt de Bohemian Rhapzoidy' of op z'n minst toch 'De zangles van Freddie'.:D

of "Bohemian Lisazoidy"....

maar het k*tste klinkt waarschijnlijk "Lisa Rhapt de Bohemian Zoidy"

Trouwens dat is toch geen specifiek wavelab formaat; naast mp3, wav, etc. accepteert bijvoorbeeld winamp ogg vorbis

hoef je op mijn mac helaas niet mee aan te komen...

en dat werkte dus van de ene op andere versie (van windows en/of audacity en/of lame) ineens niet meer (heb nateluurlijk wel meerdere combinaties van audacity en lame's geprobeerd) :D

Ik heb gestemd :)

username Mark e. -
5punten teluur - De Zangles Van Lisa
4punten sunny pedaal - dentalflash
3punten Arnout Quirijns - Vrachtwagenchauffeur toet toet
2punten Zoidsity - Bohemian Rhapzoidy
1punten skies - 6 Trak's Pindakaasplafond In The Mix

Dank voor het nog niet op mij te stemmen.. Dat zie ik als compliment! :-P

Maareh, ik vind het best moeilijk een keuze te maken!
Heb ook nogeens weegschaal als sterrenbeeld :S
Hoelang heb je daar nog de tijd voor? Heel januari toch?

Maareh, ik vind het best moeilijk een keuze te maken!
Heb ook nogeens weegschaal als sterrenbeeld :S
dan zou toch juist een gebalanceerde keuze moeten kunnen doen gaan bewerkstelligen mogen te maken...
Hoelang heb je daar nog de tijd voor? Heel januari toch?
toch...

Back