* Cunttest 2012 *

moet zeggen dat het niveau dit jaar weer hoger was, had het lastig kunnen hebben , er wordt veel aqandacht aan besteed en de resultaten mogen er zeker weer zijn.
een cd release is het inmiddels toch wel eens waard misschien.

Bedoel je hier of in de andere konttest?

hier.
zo'n competitie heeft toch altijd wat , het bruist

5punten Vice$ome - Das Phunkt - kon ik maar 3 sec. naar luisteren
4punten Synchrotron - Synchrotron - fijne track om doorheen te skippen
3punten Child of arT - Wan to tree for Boom - bewust of onbewust een k#?
2punten Eis-T - Traag en Laag - lekker rustig (track is offline..)
1punten Synthex - Torture - heerlijk stilletjes (track is ook offline..)

Wat is de sense om "tracks off line" te stemmen?

Je krijg een stemmetje van mij lol maar ik heb mijn huiswerk al gedaan... Volgende keer...Scep...

Maar ik vond dat iedere deelnemer wel 'n puntje verdiende..

daarom ook zou ik van 1-10 willen geven, vooral gezien het grote aantal inzendingen weerom

Of lekker helemaal K : bij 27 inzendingen van 1-27 punten geven, bij 38 inzendingen van 1-38, etc. :D

ja, of nog kutter..
als je een stem uitbrengt, dan krijgt iedereen automaties 10 punten...:D
en dan op het eind van het verhaal , de laatste die stemt, die geeft opeens 1 punt.....

:mega:

ja, of nog kutter..
als je een stem uitbrengt, dan krijgt iedereen automaties 10 punten...:D
en dan op het eind van het verhaal , de laatste die stemt, die geeft opeens 1 punt.....

:mega:

Die is inderdaad lekker kut. En dan nog toevoegen dat je het aantal punten dat je krijgt ook weer moet uitdelen.

mijn voorstel : zoveel punten als er inzendingen zijn , en daar dan de wortel, van verminderd met het aantal minuten dat een nummer duurt . negatieve punten mag ook.
bovendien krijgt eenieder een aantal pofkaarten waarmee hij songregels kan kapen van mede-inzenders waarbij wel rekening gehouden wordt met het tijdstip van inzending.
het geheel afgerond met .6mm als eeuwigdurende hommage aan de gestichter van dit fenomeen.

ik denk als we het zo regelen, het goed mogelijk is dat de winnaar een semiautomatisch aanvalswapen als prijs ontvangt

dacht dat we nog aan het discussiëren waren over de geldigheid van de stemprocedure...
Dsc00906.jpg

in het echt zou de lama spugen

Back