Aanschafprijs VST's vs iPad apps..

Volgens mij heb je punt wel gemaakt mbt de IPAD apps. Ik zie het trouwens ook wel als geneuzel, alsin, ik heb niet echt het gevoel dat ik echt structureel een doel bereik met de apps. Het is vaak wat random parameters aanpassen.

Maar het resultaat kan soms echt wel grappig zijn, en geloof ook echt wel dat je als je echt dedicated bent je er mooie dingen mee kan maken.

absoluut, ik gebruik er zelfs 2 in de studio, maar goed, er is inderdaad veel troep op de markt. Vaak zie je het al aan de prijs, een novation launchapp is gratis, daar moet je niet te veel van verwachten. Maar pak je apps als bijvoorbeeld de IPolysix, IMS20, de TNR-I, IMPC en Tabletop, dan heb je toch echt wel professionele apps te pakken die een goede muzikant absoluut goede resultaten kan laten neerzetten. Dat soort apps zijn de speelgoed fase ver voorbij en draaien megastrak en vaak ook nog via WRIST heel goed samen.

Neemt niet weg dat als je bij voorbaat er niet voor openstaat dat je uiteraard nooit een app vindt die je leuk vindt. Dan is eigenlijk de enige weg, gewoon die apps niet kopen en angry birds blijven spelen :D

Voor mij zijn ipads inmiddels niet meer weg te denken in de studio, echt megahandig die dingen.

klopt, voor m'n Cubase remote werkt ie perfect, zou hem daarvoor niet meer willen missen

Beetje oud topic, maar wel grappig/jammer om te constateren dat de IPAD app markt nu zo'n beetje alleen nog maar bestaat uit de 'grote' namen en veel minder uit de lowbudget onafhankelijke developers. Prijzen zijn ook wel fors gestegen t.o.v. bijna 2 jaar geleden.

Heb laatst Animoog gekocht voor 4 euro nog wat. Leuke app!

Ik voor 17 maar alle 17 waard, wat een app. Een van de weinige die ik niet na een tijd verwijder.

Back