Afgereageerd... :S

je krijgt TBS man..... noooit meer doen .
Hmm, ik begon meteen zenuwachtig te googelen of er een verbod is op deze muziek! :S

zeg maar: panning, wat fx, een flowtje her en der, etc.
Heb nu een mix gemaakt gebaseerd wat ik in de huiskamer hoor. Maar ik vond dat ik daar maar mee moet stoppen, om de buren te vriend te houden.. :-)

Van mastering heb ik echter nog niet alle kaas gegeten......
Ik heb nog nergens compressie gebruikt bijvoorbeeld.

De update ben ik nu aan het uploaden... ben benieuwd of het een vooruitgang is!

http://soundcloud.com/scepticist/just-a-loop-36-under

:W

Gave muziek. Lijkt wel gemaakt voor een achtervolgingsscene in de straten van Tel Aviv. Of voor een scene waarbij in de energy kamer van een space ship iets flink mis aan het gaan is.

Maakt mij niet zoveel uit, de mix op de koptelefoon of via de speakers. Blijft dezelfde muziek! Tuurlijk is de speaker versie beter afgemixt, daar heb je speakers voor.

Tuurlijk is de speaker versie beter afgemixt, daar heb je speakers voor.
Ja, das toch wel lastig met m'n huiskamerproducties!
Ik maak het meest met koptelefoon en daar klinkt het ook beter op...

Heb weer een update geüploaded, maar durf niet teveel te veranderen.
Om het gevoel van het moment niet te verpesten.

http://soundcloud.com/scepticist/just-a-loop-36-under

Ik heb hetzelfde, ik maak ook huiskamerproducties, nah ja slaapkamerproducties dan. Ik vind het ook veel leuker om eerst muziek te maken op de koptelefoon en dan in een later stadium de eindmix goed op speakers af te mixen. Ik maak dan gebruik van 3 paar speakers, verschillend opgesteld in mijn woning. Maar op de koptelefoon werken is gewoon gaaf, je kunt zoveel doen in het stereospectrum! Je kunt alleen 1 ding nooit goed doen met een koptelefoon en dat is het afmixen van de lage frequenties.

Heb weer een update geüploaded, maar durf niet teveel te veranderen.
Om het gevoel van het moment niet te verpesten.

Gewoon niet doen dan! Ik heb hier ook hetzelfde, wanneer een nummer af is dan is het nummer af. Ken je deze?

If it ain`t broke, don`t fix it! Klinkt het lekker in je oren, waarom zou je er dan aan klooien?

Gewoon niet doen dan! Ik heb hier ook hetzelfde, wanneer een nummer af is dan is het nummer af. Ken je deze?

If it ain`t broke, don`t fix it! Klinkt het lekker in je oren, waarom zou je er dan aan klooien?
Ja, daar heb je wel gelijk in......
Maar of een nummer af is, of nog beter kan?
That is the question...
Maar idd, soms ga ik net zolang door.
totdat de track me begint tegen te staan..

Heeft iemand nog verbeterpunten?

Eenmaal....
Andermaal...

Lijkt wel gemaakt voor een achtervolgingsscene in de straten van Tel Aviv.

Of in Tel Ef Oon! }:|

Ja, daar heb je wel gelijk in......
Heeft iemand nog verbeterpunten?

Eenmaal....
Andermaal...

Door de hoofdtelefoon klinkt het wel behoorlijk zwaar (en ik gebruik dan nog een monitor headphone...)
Niettemin, ik zou er mooi afblijven. 8)

Cheers!
Exo. :mega:

Back