D&R modular

En die RIAA correctieversterker is misschien ook wel in dit format geweest (bestond in elk geval als 1/2 19" module)

Ik heb ook twee van deze racks. Ik heb de fasemeter, de riaa voorversterker, companders, compressor limiters, hoog laag filters, noisegates hmmm.... nog effekes kijken...

Vergeet niet dat veel van dit spul nu versleten is. Wat nieuwe caps en een beetje TLC en e.e.a. is ineens weer studio spec.

Ik heb een hi / low pass filter 19" van D&R. alleen ruizen ze zo.

ik heb een hele partij van dat spul gehad, nu alleen nog de half 19" dingen. heb in moduleformaat alleen nog een stereo compressor/limiter.

niet geschikt voor standaard beukmastering of lieve liedjes misschien, maar om computerspul van een mooi lofilaagje te voorzien werkt het uitstekend.. soms is slechter maken ook masteren! ;-)

heb al een tijdje een paar modules van D&R en kreeg vandaag een extra setje D&R modules van de postbode in mn handen gedrukt...
De eq's vind ik geweldig, de compressors pompen gewoon lekker ouderwets maar verder tja... in ieder geval leuk spul om af en toe eens wat doorheen te halen.
Maar ik kwam erachter dat de modules die ik had liggen een andere maat hadden dan de modules die ik vandaag binnen kreeg.... zijn die van mij ooit ingekort?
en welke modules bestaan er allemaal?

ik heb nu liggen:
4x parametric eq. in twee verschillende uitvoeringen
Hi-Lo passfilter
compr/limiter
stereo limiter II (er moet dus ook een I bestaan)
noise gate
patchbay

ik heb de dual gate,s ... in a 19 inch rack ..wel mooi m,et insert ..bv hats vd tr909 erin ..asje bv een distortionige bassdrum snare / rides erdoor heb lopen .. duckt m aardig

eiglijk beter dan eerste instantie verwacht

nu hebk ook nooit hele duure compresser / gating shit gehad egt vergelijk heb k niet
:eureka:

Back