Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
afbeelding48.png

oude studio zoals het was. nu heb ik meer ruimte / minder spul staan.

lastig die keys [zelfs met midi erachter

maargoed je hebt minder gear;-]]
wat typo mixer hebje / hadje
:okdan:

lkkrgruizige pix ..like
:D

tsacam mixert ,..
kzie t al

Laatst gewijzigd:
ff een nieuwe update, rack erbij racks verplaatst
Novation IMPULSE eruit

2x WA-12, Sherman, TT-303 & Strymon erin

ja, heb een KLS800 LED parren set die staat wanneer niet op een feest samen met een blacklight in de studio :D

Die Akai LPD8 is onverwoestbaar. Ik heb met dat ding zo hard op het podium staan meppen dat ie alle video's in een keer triggerde en de halve zaal naar mij keek i.p.v. naar de DJ :D

klopt, ik gebruik hem voor m'n 8 Massive Macro knopjes
de LPK25 is ff nood, hier komt vandaag de Line-6 Mobile25 voor binnen, compact maar wel full size 25Keys keyboard, met alleen modwheel en pitchwheel en verder geen onnosige toeters of bellen
de LPK25 was anders ook goed genoeg geweest, maar m'n handenzijn te groot en en vingers te dik, druk dus regelmatig aangrenzende toetsen per ongeluk een beetje mee

M'n novation IMPULSE49, zgan, is trouwens te koop voor een prikkie, dus liefhebbers PM maar :D

....en dan heb je een heel hok high end spul, en dan staan daar Euro Lite LED parren tussen... :D

Afijn, er komt licht vanaf, en veel ook :)

Ja, wilde led verlichting, m'n vrouw zei "is goed" dus deze genomen samen met een LED DMX operator 4 en ik had al een Eurolite LED blacklight, een fogger en een american audio led bar :D
ben nu de held van de buurt :D laatste dachten ze dat er politie in de straat was, de parren stonden op rood en blauwe strobo :D

Heheh :D

Beetje off topic.. maar die techniek gaat als een speer nu! Het is er nog lang niet, en het blijft een geheel eigen karakter hebben. Het zal nooit kunnen tippen aan een gloeilamp of een gasontlading dachlichtlamp.

Maar nu nog een 40 kanaals mixer :D

moet zeggen die KLSen gaan best goed, ze zijn licht, worden niet heet en verbruiken niks
tuurlijk is echt licht homogener en warmer, maar dit is zo veel makkelijker beetje als VSTi's t.o.v. echte synths

ff een nieuwe update, rack erbij racks verplaatst
Novation IMPULSE eruit

2x WA-12, Sherman, TT-303 & Strymon erin

nog een TR-909 nu en je kan veranderen van 'dropbox mastering' naar, 'Classic House Production Facility'

Lekker vol hok van dre leuke verzameling korg ook! Heb mijn hok eens flink opgeruimd, veel verkocht wat toch maar in de weg stond en niet nodig was. en de hele bekabeling opnieuw gedaan met patchbays, het laptop produceer project staat even op stil :D . Moet nog paar dingentjes orderen en dan is mijn hok wel weer klaar.

In de toekomst wil ik nog een keer wat aan akoestiek doen maar even geen centjes meer voor beschikbaar. Voorlopig heeft een gezinsauto en veilige afdekking voor zwembad IVM dochter en veiligheid voorrang. Zal hier strakjes wat foto's neerzetten.

Livesetje, heb daar alleen nog de mpc, 101 en rozz van. Was een livehoekje naast de studio.
geen tijd meer voor

attachment.php

Attachments

• DSC00092.JPG
    DSC00092.JPG
    129,8 KB · Bekeken: 107
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back