Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
is dat bij jou thuis?

Nee, in een bedrijfspand.

Misschien makkelijker om hier ook de foto's te posten... :)

_MG_3279.JPG

_MG_3270.JPG

_MG_3271.JPG

_MG_3272.JPG

_MG_3273.JPG

_MG_3274.JPG

Hey, is dat zo'n multi pattern Rode microfoon?
En zo ja: bevalt deze?

Moet je eerlijk zeggen dat die niet van mij is... :)
Ik zelf heb de Rode NT1000, maar die heb ik uitgeleend.
Voor de foto heb ik even een NT2a van een vriend van me geleend, maar heb er nog nooit mee opgenomen...

Multipattern is op zich wel handig in sommige situaties!

de thread is bedoeld voor thuisstudio's in je eigen huis/woning dus zo kan iedereen wel fotoos gaan plaatsen van opnamestudioos in bedrijfspanden

de thread is bedoeld voor thuisstudio's in je eigen huis/woning dus zo kan iedereen wel fotoos gaan plaatsen van opnamestudioos in bedrijfspanden

"Mijn studio annex crib"... dussss... :P

Of het nu thuis is, of net zo goed dezelfde setup maar dan in een gehuurd pandje, maakt natuurlijk niets uit!

Komen overigens genoeg bedrijfspandjes voorbij in deze leuke thread. Mijns inziens gaat het om het laten zien van je setup aan de mede-forumleden, of dat nu thuis is, of je je spullen ergens anders hebt staan. :okdan:

waarom heet het dan niet gewoon "Studiofoto's"

annex betekent aangrenzend en crib je huis, dus lukraak fotoos plaatsen van studio's gaat nergens over

Bass heeft hier wel een sterk punt inderdaad.. :Z :D

Misschien kan een moderator even ingrijpen.. :P

annex betekent aangrenzend en crib je huis, dus lukraak fotoos plaatsen van studio's gaat nergens over

Ah ok, you got a point. :)

In dit geval natuurlijk niet een lukrake collectie van foto's van een studio.

Voorheen zat ik met deze setup gewoon in huis. Totdat het huis iets te klein werd, toen besloot ik de zooi naar een pandje te verhuizen.
Het pandje grenst in dit geval net net aan mijn huis, maar heel ver is het ook niet! :)

Om de verwarring nog wat te vergroten..hier een foto van mijn recente "drumrack".
Het staat op wielen en is dus mobiel.
Dat betekent dat het in mijn huis kan staan, maar ook aangrenzend en zelf door de straat naar buiten gereden kan worden.
Ik weet dus niet of ik het hier mag posten, maar ach...

Drumrack-overview2.jpg

Je mag het best posten(toch Bass?) maar wel wat kleiner graag ik moet bijna de gang op om een beetje overzicht te krijgen :)

En Grover, doe anders wat foto's van je huis erbij, hebben we dat ook gehad!

werk hok

wat wordt r gemaakt ...zie poppie / juno60 / va k1 sy th s
offzitr naast
:doei:
mooi kleedje
:okdan:

waarom heet het dan niet gewoon "Studiofoto's"

Wat ben je toch altijd kortzichtig bas, mijn studio staat bij mijn ouders, ook maar niet meer posten dus. :doei:

Jee, gaan we moeilijk doen...het is Subgroover zijn eigen studio, dus of die nu in zijn huis is of niet, boeiend.

Ik heb geen studio en ook geen crib. Ik heb gewoon een paar synths aan een veredeld mengpaneel geknoopt. En toch heb ik hier stiekem wel eens foto's van gepost in dit draadje. Lekker pu.

Heel mooie studio Anoniempje! En zo zie ik mijn allereerste eindbak nog eens terug, leuk dat hij nog zo nuttig gebruikt wordt.

Als je de Z-factor laag zet klinken bv elektrische gitaren super, maar dan klinkt het wel heel anders dan op de gemiddelde set. Hoge Z-factor is een goede referentie voor de gemiddelde set.

Ja nog veel plezier van he, helaas is m'n andere amp overleden, tenminste, rechts output niet meer dus erg blij dat ik jou oude amp ook nog heb.

En een tapijtje neerleggen is nog wel een idee, al zie ik me niet met een stoel over het tapijt rollen?

Subgroover> mooi sfeertje gecreeerd door middel van donkere muren samen met witte absorbers! Word in mijn studio toch lastig denk om absorbers op een schuine wand te plakken.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back