Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Eindelijk mijn 'nieuwe' WAH studio in Den Haag. En ja, ze zijn nog niet aangesloten, ben allang blij dat het nodige staat. Er komen nog een paar synths bij (Yamaha CS01, Yamaha DJX, Gem Equinox, Korg MonoTribe) dus die staan niet op de fotos.

En was er nog eentje vergeten bij te vermelden die nog komt, de MiniKorg MS20.:dubbel:

Ga de studio opsplitsen, is toch allemaal iets te druk. Heb nu een nieuwe standaard voor drie synths binnen, maar is wat groter dan gedacht. Dus moet de WAH studio even op de schop.

:doei:

Bericht door een moderator:
"Zucht....

Zegt dat genoeg?

Was ze al aangesloten?

Nee, gelukkig was er nog niets aangesloten. En heb het nu al verplaatst, staat een deel in mijn slaapkamer en het grootste deel in de WAH Studio. Fotos komen later nog, heb pas geplaatst.:D

Ziet er goed uit Jos. Niet heel anders dan de oude studio.

Ik zie net op marktplaats iets kleins staan waarmee je twee liefhebberijen kunt combineren.

Kijk even naar de beschrijving :)

Attachments

• Stoomtrein.jpg
    Stoomtrein.jpg
    48,1 KB · Bekeken: 100
Zal de nieuwe indeling na vrijdag dan plaatsen, indien dat mag!!

Bijna! morgen de tafel, nu nog die troep van millenium in mekaar krijgen(bende! alles is inderdaad krom!) en een mooi tapijtje en ik kan een fraaie kiek maken :)

Bijgewerkte studio, nu in twee delen (studio + slaapkamerdeel). Eerst de WAH studio deel 1, de grote studio:

Attachments

• DSC01573.jpg
    DSC01573.jpg
    55,5 KB · Bekeken: 90
  • DSC01574.jpg
    DSC01574.jpg
    67,9 KB · Bekeken: 98
  • DSC01575.jpg
    DSC01575.jpg
    71,2 KB · Bekeken: 86
  • DSC01576.jpg
    DSC01576.jpg
    78,4 KB · Bekeken: 88
  • DSC01577.jpg
    DSC01577.jpg
    73,9 KB · Bekeken: 93
Vervolgens de tweede studio, in de slaapkamer. Met dien verstande dat de Yamaha YS100, de GEM Equinox en de Korg MS20Mini ook nog gaan binnenkomen. En de Behringer Xenyx1002 staat er ook nog niet op bij deze slaapkamersessie.:D

Attachments

• DSC01578.jpg
    DSC01578.jpg
    64 KB · Bekeken: 94
  • DSC01579.jpg
    DSC01579.jpg
    60,9 KB · Bekeken: 90
gast, denk je aan mn hart?
je post dit 1 dag voor beloofde datum, dat kan ik niet aan man

gast, denk je aan mn hart?
je post dit 1 dag voor beloofde datum, dat kan ik niet aan man

Sorry, maar met mijn hart gaat het momenteel ook niet best, zit denk ik tegen een lichte hartaanval, heeft overigens niets met de muziek te maken, gaat behoorlijk klote op mijn werk. Sorry voor mijn taalgebruik.:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back